Gå til innhold

Gode spillere - er de overpowered?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

druid er MYE mer overpower. Stealther i catform til flagget, sprinter ut, bytter til travelform og vinner, yey. Ghost wolf kan bli dispella, han kan bli polymorpha, slowa, stunna osv.

KAn travel form til druid bli dispella?

Lenke til kommentar
Det man ikke forstår frykter man, og det man frykter blir til slutt hatet.

Jeg hverken frykter eller hater damer, men allikevel forstår jeg meg ikke på dem.

LoL :!:

 

Det blir aldri perfekt balanse forhold i et så omfangsrikt spill. Jeg er enig med trådstarter. :thumbup:

Lenke til kommentar
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

I AV BG er det jo 41 yard range AOE som eier da. sjekk hvem som ligger på top i score lista neste gang du er i AV. Kan banne på at det er mage eller hunter. Ikke shaman, det er sikkert.

 

Men det er fint vi har forskjellige meninger om "balance issues".

Lenke til kommentar

Er ikke værst balanse i spillet. Det er jo flere faktorer som spiller inn, jeg mener i hovedsak: Erfaring, gear og macros/add-ons. Warriors er som regel svært dårlige når de når lvl 60, fordi de mangler alt dette og i tillegg er svært gear dependent og etter min mening macro-dependent.

 

Slutt å klage på andre sine makroer/add-ons! Blizzard har tillatt dette, så det blir bare teit når spillerne skal klage. Skaff deg det selv, eller lev med at du er hakket dårligere enn de som har det.

 

Og skal du bli bedre i pvp, dueller det du kan. Du må faktisk lære å spille mot hver enkelt klasse for å bli skikkelig god. Og hvis du taper, tenk hva du kunne gjort annerledes. Dette lærer du MYE av.

Lenke til kommentar

*applaus til trådstarter*

 

Er helt enig med deg. Det avhenger av hvilket utstyr den du kjemper mot har, hvilken klasse du kjemper mot, hvor god den andre faktsik er til å spille osv.

 

Er jo mange som er veldig flinke til å spille sine klasser, som alltid husker å gjøre akkurat det rette mot akurat den klassen osv. Synes det blir så tåpelig å whine over at klasser er IMBA.

 

Selv hater jeg rogues, men synes ikke de er IMBA forde. De er gode på det de kan, nemlig å komme frem fra ingenting å drepe deg, men ellers hadde de jo ikke vært noenting. Alle klasser har sine svake og sterke sider, gjelder bare å finne de. :)

Lenke til kommentar
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

I AV BG er det jo 41 yard range AOE som eier da. sjekk hvem som ligger på top i score lista neste gang du er i AV. Kan banne på at det er mage eller hunter. Ikke shaman, det er sikkert.

 

Men det er fint vi har forskjellige meninger om "balance issues".

Hmm, hvor var det du sa jeg kunne lære meg 41y-range AoE til magen min? :dontgetit:

Lenke til kommentar
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

I AV BG er det jo 41 yard range AOE som eier da. sjekk hvem som ligger på top i score lista neste gang du er i AV. Kan banne på at det er mage eller hunter. Ikke shaman, det er sikkert.

 

Men det er fint vi har forskjellige meninger om "balance issues".

Hmm, hvor var det du sa jeg kunne lære meg 41y-range AoE til magen min? :dontgetit:

http://www.thottbot.com/?n=327

Lenke til kommentar
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

I AV BG er det jo 41 yard range AOE som eier da. sjekk hvem som ligger på top i score lista neste gang du er i AV. Kan banne på at det er mage eller hunter. Ikke shaman, det er sikkert.

 

Men det er fint vi har forskjellige meninger om "balance issues".

Hmm, hvor var det du sa jeg kunne lære meg 41y-range AoE til magen min? :dontgetit:

Samme sted som du kjøper plate armor for mages :ermm:

Lenke til kommentar
tingen er jo den at shaman er overpowered i Warsong Gulch/Alterac Valley

I AV BG er det jo 41 yard range AOE som eier da. sjekk hvem som ligger på top i score lista neste gang du er i AV. Kan banne på at det er mage eller hunter. Ikke shaman, det er sikkert.

 

Men det er fint vi har forskjellige meninger om "balance issues".

Hmm, hvor var det du sa jeg kunne lære meg 41y-range AoE til magen min? :dontgetit:

Samme sted som du kjøper plate armor for mages :ermm:

og "i-win" for rogues... Nei vent, det er hos trenern det...

Lenke til kommentar
Som i Warcraft III og Starcraft er det diskusjoner om hva som er "overpowered", "imbalanced" og "underpowered" i WoW (Er sånn med Blizzards spill, i større grad enn andre virker det som.)

 

Problemet med disse diskusjonene er at folk er partiske og følelser blandes inn alt for mye. Klassen man selv spiller er gjerne "underpowered" og de fleste andre er alt for sterke.

 

Har du nettopp blitt skam-eid av f.eks en shaman to-tre ganger så er jo selvfølgelig shaman overpowerd, det er ikke selve spilleren som er bedre enn deg. Da blir man jo sint, og du stikker til nærmeste forum for å bli med i "Shaman er ima"-gruppen. Noen er trofaste til disse gruppene, mens andre bytter fra dag til dag alt etter hva som eide dem sist.

 

At folk i det hele tatt diskuterer slikt på et forum er jo litt rart med tanke på at dette skal utføres i spillet og at det er mange faktorer inne i bildet. (dine ferdigheter, mana/helse før kampen starter, utstyr og andre spillere.)

 

Jeg synes slikt er hysterisk artig å lese. Folk kommer med utsagn som er helt.. helt.. syke :)

Zythius, min gode mann. :love:

 

Du har så rett, du har så rett. Blir man stadig vekk slått av en annen klasse; tren, tren tren. Fin juster dine taktikker mot hver klasse og du skal se det går mye bedre.

En annen ting som man kan merke seg, er at Shaman er den eneste klassen som ikke Alliance har. Derfor taper de ikke noe på å "forsøke" å nerfe shaman.

 

Den dagen som disse "shaman-er-imba- ungene vokser opp, vil de forstå hvor mye usaklig de har kommet med. Få øynene opp, ikke bare følg strømmen! ;)

Lenke til kommentar

SHAMANZ ARE IMBA, THEY SHIT LIGHTNINING AND FART DEBUFF TOTEMS!1111 AND THEY ALWAYS CRITZ ON THEIR CHOCKS PLZ NERF TAKE AWAY FROST AND THEY INSTANTHEAL 200000HP AND EAT LITTLE HUMEN BABYS FOR BREAKFEST

AND THEY ARE BROKEN CLASS WHEN THEY HIT THEY GET BUGGED ATTACK AND HURT ME ALOT MORE THAN THEY SUPOSED TO

 

AND THEY GET WOLFROM AT LVL 15 OR SOMETHING AND GET TO RUN REALY MUCH FASTER THAN THE REST OF US ITS NOT FAIR!

 

AND THEY GET MAIL ARMUR AT LEVAL 40 WTF, MAEGEZ SHOULD HAF LEATHER ARMOR AND SHIELD TO COZ IT ISNT FAIR...!!11111

 

THIS IS NOT ANOTHER "NERF TEH SHAEMEANZ POST" IM SERIUS, THEY ARE IMBAH!!!!!

 

PALADIN_91

 

 

 

<- sånn ser shaman furumet på worldofwarcraft ut.

 

"Ignoranz is blizz :>"

Lenke til kommentar
"Ignoranz is blizz :>"

Blizzard is ignorant? :p

 

Neida, men det er sant det her. Spiller selv shaman og er lei av at "alle" klager på at vi er overpowered. Jeg mener selv noe annet, men det er sikkert fordi jeg selv spiller en. Blizzard har alltid (etter min mening) vært flinke til en ting, og det er akkurat å skape balanse i spillene. Det er med WoW som all annen programvare, de fleste feil skyldes brukeren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...