Gå til innhold

Gode spillere - er de overpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

WarpX, jeg er healer og mind blasten min er like god som shadowbolten din. 'oh må skifte'. Warlocks eier shamans på utrolig mange punkter pga debuffene deres som passer til enhver situasjon, og deres ufattelig store manapool når de er i gruppe (hp -> mana).

edit: Vanedyret, du sier at det er en stor fordel for oss? Ja det kan stemme, men en hunter kan detecte stealth nesten like bra med flare, bare at den har litt cooldown. Hva med paladins? 10 sekund stun med rett spec, og det pleier å være minst 2 paladins pr CTF. Er ikke det en fordel for dere kanskje? Slutt å kvin, det er jevnt, alt handler om teamwork :p

Endret av uberhunter
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
LB er tilnærmet lik SB. Warlock er mer ren caster class enn Shaman, likevel har Shaman en spell som er nesten like kraftig som SB. En PvP-fight varer forholdsvis kort, derfor kan disse absolutt sammenliknes.

Hahahahahaha

Og ellers? Med Soul Link spec (som de fleste warlocks er idag pga Rogue) har man brukt det meste av talent points, og vil ikke kunne gjøre mer dmg med SB, crits vil bare bli ca. 1000 dmg (med mindre man har en del +dmg eq).

You lose.

Endret av WarpX
Skrevet (endret)
WarpX, jeg er healer og mind blasten min er like god som shadowbolten din. 'oh må skifte'. Warlocks eier shamans på utrolig mange punkter pga debuffene deres som passer til enhver situasjon, og deres ufattelig store manapool når de er i gruppe (hp -> mana).

Shadow Priests er bedre Warlocks enn Warlocks selv.

Debuffs? Man er dau innen man får dratt nytte av dem.

Dots? De tar tid for å virke. Tid er ikke noe man har så mye av i PvP.

Demon Armor <<--- Purge

SB <<--- Earth Shock

Fear <<--- Tremor Totem

Earth Shock passer også utmerket i det Warlock'en begynner å caste Fear.

Warlock uten CC = dau. Succubus sa du? Seduce = Fear effect, og det er ikke bestandig hun er ute + hun koster en soul shard.

Endret av WarpX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...