Gå til innhold

Jeg trenger en ny mus. Beregnet til CS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må jeg få anbefale Microsoft IntelliMouse 3.0, en mus som er regnet som den beste "cs musa" av veldig mange gode cs spillere. Har den også selv og den er en drøm og spille med, har hatt den i et og et halvt år og har aldri vært noe problemer med den så den må absolutt anbefales! :D

 

Du kan få kjøpt den HER.

Lenke til kommentar
Da må jeg få anbefale Microsoft IntelliMouse 3.0, en mus som er regnet som den beste "cs musa" av veldig mange gode cs spillere. Har den også selv og den er en drøm og spille med, har hatt den i et og et halvt år og har aldri vært noe problemer med den så den må absolutt anbefales! :D

 

Du kan få kjøpt den HER.

Spilte med den jeg også, en gang i tiden. Men den begynner å bli utdatert.

 

Razer DB ! :w00t:

Lenke til kommentar
Da må jeg få anbefale Microsoft IntelliMouse 3.0, en mus som er regnet som den beste "cs musa" av veldig mange gode cs spillere. Har den også selv og den er en drøm og spille med, har hatt den i et og et halvt år og har aldri vært noe problemer med den så den må absolutt anbefales! :D

 

Du kan få kjøpt den HER.

:love:

 

gode gamle musa, har brukt min flittig de siste 4-5åra. :) scrollehjulet er helt nedslitt stakkars. har latt musa få hvile nå som jeg har gått over til tegnebrett. synd at de (nesten) ikke selges lengre.. og intellimouse 4 var jo en skuffelse i forhold.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...