Gå til innhold

Hvordan er dere på fylla?


Neme

Anbefalte innlegg

langs en av de mest traffikerte veiene på Stord.

Dvs 10 biler i timen :!: ?

Hei! Stord er faktisk overbefolket skal jeg si deg... ;)

Jepp, bare ett hus, men 7 som bor der!

Ey!

Eg og er Stording, massevis med folk der ja :D

 

Men OnTopic:

Når eg drikker er eg veldig glad i å få og gi klemmar.. :love:

 

Edit: Leif

Endret av lil_furi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.. i fylla ja.... jeg blir veldig glad, klengete og kosete både på gutter og jenter, ';) hehe.. men som noen sa tidligere.. bedre å værra klengete på alt og alle en voldelig :) .. og jeg får d ALLTID som jeg vil i fylla!! (hvis d ikke inneholder noen skarpe gjenstander)

Lenke til kommentar

Brennvin (heimbrent):

 

Her spørs det egentlig ossn humør jeg er i før jeg drikker. Noen ganger så blir jeg veldig glad og generelt bare full, i mens andre ganger blir jeg bare deppa, sur og gretten :p OG drikker jeg nok så blir jeg bare mongolid og gjør teite ting :p har nå funnet ut at jeg skal kutte ned på heimbrent drekkinga. Men må jo nevnes at å drikke seg full på heimbrent er mest økonomisk :love:

 

 

Øl:

 

Når jeg drikker meg full på øl så er jeg så og si bestandig gla (skal gi alle klemmer osv) blir vel også generelt kåt, mindre smart og pratesyk :p

Lenke til kommentar

Wow, regna ikke med 3 sider replies =D

Folk skriver at de blir så kåte i fylla, men hos meg er det omvendt. Jeg er bestandig kåt i edru tilstand, men i fylla er det gutta som komer først. Altså.. henge med dem.. ikke noe mer :p

Samtidig som jeg blir glad blir jeg også verdensmester i dansing og synging :blush:

(jeg kan verken danse eller synge)

Lenke til kommentar

Har ikke vært full så mange ganger foreløpig, så jeg har ikke rukket å opparbeide meg en profil av meg selv enda.

Ut i fra det jeg har lagt merke til så er jeg ganske rolig, i forhold til mange andre, men 'tar av' litt mer enn i edru tilstand. Jeg begynner også å tenke mye rart, og tro på rare tanker et øyeblikk, før jeg rekker å finne ut at det er totalt crap. Har ingen eksempler nå (glemmer fort igjen), men skal se om jeg kommer på noen lurt.

Lenke til kommentar

Alle som blir klengete i fylla: fuck you.:p Hater folk som blir klengete i fylla, spesielt folk jeg bare såvidt kjenner. Men det verste er klengete jenter som røyker. Har fått to sigaretter stompet i armen av dem nå, har merke etter den ene ennå.

 

Selv kommer jeg i festhumør og er mer frempå når jeg drikker.

Lenke til kommentar

full ?

 

neida gi meg noe alkahol innabors så prater jeg hele kvelden :D og så slutter jeg aldrig og drikke , klokka kan bli 5-6 om morgenen , bare drikke og drikker :D blir veldig full etterhvert og , men detter er kunn med øl

 

med sprit så blir jeg drita spyr og drikker mer 10X pratsom

Lenke til kommentar

ØL: Rolig, tolerant(?), glad, sløv, mett, mindre kåt, NULL drag.

 

Sprit: litt gal, lett hissig hvis jeg føler noe er galt, Glad i damer å har faktisk draget i sprit fylla men ender alltid opp på gamle trakter.

 

Ellers så er jeg vel mer hyggelig i fylla en i edru tilstand, lagrer nummer i hyt og pine. Søndagen går stort sett i fyllanerve-sletting av nummer, dette gjør jeg uansett hvor pen personen måtte være (brent meg på det før)

 

*Må vel nevne at jeg har sluttet med alkohol etter en litt uheldig episode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...