Gå til innhold

Hvordan er dere på fylla?


Neme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk skriver at de blir så kåte i fylla, men hos meg er det omvendt. Jeg er bestandig kåt i edru tilstand, men i fylla er det gutta som komer først.

Nesten samma her, bare at jeg får stå bare noen gir meg en klem ;) men det er bare noen få ganger det skjer :p

 

Før festen stiller jeg meg inn, enten er det gøy med gutta, ellers er det 100% inn for jentene.

 

Singstar er jo også en fors- og naschpielvinner :thumbup:

 

GOLD!

Always believe in your soooOooul

You got the power to know!

You're indestructiiiiile!

Always believe iin... etc :p

Lenke til kommentar

brennevin: mye energi, finner på mye rart, blir lett hissig, prater som en foss!

 

Øl: samme som ovenfor pluss at jeg blir fortere trøtt når jeg drikker øl og blir ganske slapp utover kvelden

 

Vodka: IKKE nevn ordet vodka til meg :no: drikker jeg meg full på vodka får jeg "blackout" ,husker ikke noe neste dag!

 

Vin: er jeg ganske brisen fra før, å begynner å drikke vin så smeller det oppe i hodet mitt! har fått "blackout" med vin og ja....ikke bra :!:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært full, og avksyr faktisk de som drikker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bwaha, kødda. Jeg blir gæern av hjemmebrent, og vill av Tequila. Hjemmebrent drikker jeg ikke lenger, mens Tequila drikker jeg en sjelden gang. Tequila er nice. :love:

 

Jeg drikker nesten alltid øl når jeg først skal på fylla, og jeg kan si jeg blir meget kåt (er igrunn kåt av natur:P), kosete, klengete, glad, plutselig elsker jeg alt og alle, noen kan oppfatte meg som morsom, mens andre igjen kan synes jeg oppfører meg teit. Kommer an på mengden jeg drikker. :)

Lenke til kommentar

Drikker kun øl...eller kjøper kun øl...skal jo seff smake drinken til en eller anna...

 

Etter at dama gjorde det slutt her i februar så har faen ikkje damer vore interessant på byn lenger. (Og nei, ikkje mannfolk heller). Er ikkje et tema å sjekke damer, sjøl om eg er fri og frank for første gang på over 5 år....jaja...men pratesjuk? Jupp

Lenke til kommentar
Jeg forandrer meg ikke i det hele tatt når jeg er full, er fortsatt helt rolig og prater like lite som jeg gjør når jeg er edru. Har bare drukket en gang da, men da drakk jeg en halv helflaske med vodka og 3-4 pils.

Det skal vi teste ut! På neste TG så skal du ikke få lov å gå ut av OL puben før du er dritings! Også skal vi spille vi gi deg en russefløyte!

 

Ooops.. snakker vi om meg her? No! it cant be! :!:

Uansett..skal ikke se bortifra at vi skal få dratt deg med til noen steder som folk drikker.. CFD , allyse , Zed og sublock! Men.. kanskje man kan bli voldtatt? :p

 

EDIT: Jeg prater drit uansett om jeg har drukket eller er edru.. man skal drikke fordi det er koselig å sitte på en pub eller voirs og snakke og bli kjent med folk =) Fant takten med en dame forrige gang jeg var på voirs ,men da var jeg ikke singel så kunne desverre ikke gjøre noe med det.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
ØL: Rolig, tolerant(?), glad, sløv, mett, mindre kåt, NULL drag.

 

Sprit: litt gal, lett hissig hvis jeg føler noe er galt, Glad i damer å har faktisk draget i sprit fylla men ender alltid opp på gamle trakter.

 

Ellers så er jeg vel mer hyggelig i fylla en i edru tilstand, lagrer nummer i hyt og pine. Søndagen går stort sett i fyllanerve-sletting av nummer, dette gjør jeg uansett hvor pen personen måtte være (brent meg på det før)

 

*Må vel nevne at jeg har sluttet med alkohol etter en litt uheldig episode.

Fortell om episoden!!!

Lenke til kommentar

Jentene her må jeg si fikk veldig bra personligheter i fylla :D

 

Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i flodhest sin oppførsel... (eller hva jeg skal kalle det)

 

Jeg drikker nesten alltid øl når jeg først skal på fylla, og jeg kan si jeg blir meget kåt (er igrunn kåt av natur:P), kosete, klengete, glad, plutselig elsker jeg alt og alle, noen kan oppfatte meg som morsom, mens andre igjen kan synes jeg oppfører meg teit. Kommer an på mengden jeg drikker.

 

Selvom jeg drikker hva som helst =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...