Gå til innhold

Hvordan er dere på fylla?


Neme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gang kom jeg på at jeg var Bondevik og holdt tale for en 10-15 mennesker jeg kjenner godt hehe. "I e statsminister" "faen i helvete!" (med samme dialekt som bondevik) en kompis tok det opp på mobilen holdt på å dø av latter da jeg hørte det :p

 

Minner meg om den sangen jeg satt drita full hjemme å sang på "Mellom bakkar å berg". Søstra mi tok det opp på telefonen, å har det som ringetone den dag i dag. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Drikker jeg bare ØL så blir jeg kjempe glad og har det utrolig moro.

Snakker som en helt og blir som regel ganske impåsliten vist jeg ser ei "deilig berte" :p

 

Drekker jeg sprit (Noe jeg så og si alderi gjør) blir jeg jeg som regel dritt sinna på alt og alle. Lei meg og ekkel! Så øl er tingen kara :thumbup:

 

Og en ting som ALDERI slår feil.. Jeg ringer, ringer og riiiiinger til alt og alle, hehe.

Gi meg en tlf i fylla og jeg ordner det meste :p

 

Neimen moro og feste.

Lenke til kommentar
Sier alt flere ganger, får litt sånn gullfiskminne.  :p  Ellers blir jeg ganske livlig, satt å sang på Bastard's "Agra Litt" på forrige fest. Folk trodde jeg hadde klikka.  :D

Bastard!?

 

Edit: Aaah. Stording... Lurte litt på om de var blitt kjente utenfor øya også nå.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Nåh... Er ikke så glad i dem jeg da... Du kommer vel fra fitjar du da?  ;)

"Nordom bekkjen" ja, men ikke på Fitjar... Haga powwa! :D

Dette er kanskje litt meir On topic...

Sist jeg fra kirken og hjem med buksa og boxeren trukket ned på knærne. Bor/bodde selv på liarstøl(Storhaug). For dere som ikke er lokalkjente der, betyr det en spasertur på ca. 20 min. langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Men det var en frisk tur hjem.

Lenke til kommentar
langs en av de mest traffikerte veiene på Stord.

Dvs 10 biler i timen :!: ?

 

Edit: Legge til litt OnTopic

 

ØL: Gladfull, men ikke skikkelig full. Bra festhumør.

 

Vin: Ikke så veldig full, sliten og litt gretten og veldig dårlig til å knulle.

 

Sprit: Da blir jeg FULLEST!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...