Gå til innhold

Hvordan er dere på fylla?


Neme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å drikke normale mengder 95% av tiden, men når jeg en sjelden gang slår til med spriten kan situasjonen beskrives slik:

 

Morsomste personen som finnes.. kjente sitater: "i came for you" (ja jeg synger den sangen) "dette er noe jævla fjellvann", "watt opp no trance", "jeg er så JÆÆÆÆVLIG dritings".

 

Husker gjerne kun bruddstykker dagen etter.. Synd jeg ikke husker noe for alle andre peler å le så de gråter.

Lenke til kommentar

Har en kjip historie å by på, dog det handler ikke så mye om mitt alkoholinntak.

Oktober 2004, var hjemme på en av mine sister permisjoner fra militæret. Jeg var invitert som 'æresgjest' hos en kamerat da han hadde fest hjemme.

Starta rolig, vi gutta satt og drakk og hygga oss mens jentene sto og dansa til musikken.

Plutselig braser det en masse fjortiser inn døra, så jeg og et par kamerater skulle få dem ut igjen.

Men litt seinere på kvelden hadde de nok igjen tatt seg inn i huset, og to av fjortisjentene løp opp til meg og begynte å slå løs på meg :ermm:

De påsto jeg hadde kalt dem litt av hvert. Så jeg dytta dem vekk og kasta dem ut igjen. Låste døra.

Så drar jeg hjem for å hente mer drikkevarer. Da jeg kom tilbake fikk jeg høre at de to jentene hadde dukket opp på døra med blåveiser og andre skader, og med seg hadde de fått med de to mest berykta bole-idiotene av noen boksere i byen og leita etter meg.

Jentene har da påført hverandre never på never for å kriminalisere meg.

 

Så nå tror alle at jeg banker jenter og løper fra trøbbel :mad:

 

Jeg som bare prøvde å være grei og skjerme mine venner fra lokale fjortiser :no:

Lenke til kommentar
Har en kjip historie å by på, dog det handler ikke så mye om mitt alkoholinntak.

Oktober 2004, var hjemme på en av mine sister permisjoner fra militæret. Jeg var invitert som 'æresgjest' hos en kamerat da han hadde fest hjemme.

Starta rolig, vi gutta satt og drakk og hygga oss mens jentene sto og dansa til musikken.

Plutselig braser det en masse fjortiser inn døra, så jeg og et par kamerater skulle få dem ut igjen.

Men litt seinere på kvelden hadde de nok igjen tatt seg inn i huset, og to av fjortisjentene løp opp til meg og begynte å slå løs på meg  :ermm:

De påsto jeg hadde kalt dem litt av hvert. Så jeg dytta dem vekk og kasta dem ut igjen. Låste døra.

Så drar jeg hjem for å hente mer drikkevarer. Da jeg kom tilbake fikk jeg høre at de to jentene hadde dukket opp på døra med blåveiser og andre skader, og med seg hadde de fått med de to mest berykta bole-idiotene av noen boksere i byen og leita etter meg.

Jentene har da påført hverandre never på never for å kriminalisere meg.

 

Så nå tror alle at jeg banker jenter og løper fra trøbbel :mad:

 

Jeg som bare prøvde å være grei og skjerme mine venner fra lokale fjortiser  :no:

Blir nesten forbanna på sånne fjortiskåte drittunger! skulle aldri ha fått lov til å leve her i norge!! :mad: du skulle ha funnet ut navnene deres å ringt purken, fordi de har jo ikke lov til å drikke heller, så da har de jo blitt sendt hjem! :D

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
"watt opp no trance", "jeg er så JÆÆÆÆVLIG dritings".

:thumbup: AKKURAT det der pleier jeg å si også! :D "kom igjen nå! watt opp som faen!" "WÆÆÆÆ" :p

 

Ang. fjortiser så er jeg så heldig og har aldri opplevd å bli storma av fortiser på fest :p Har måttet banke opp noen som har vært innpåslitne men aldri noe mer enn det. Det sies at man ikke skal slå de som er mindre enn seg. Men når tre fjortiser kaster ølflasker i hodet på meg og ler, ser jeg bare rødt... De gjorde de etterpå også.

 

En kompis av meg som er 21 og broren hans som er like gammel som meg hadde yppa med et par stykker på en fest i Drammen en gang. 5 min etter de hadde yppa skulle kompisen min som hadde fått med seg en til tilbake for å banke dem. De kom rundt et par hjørner (ved Park) og der stod det plutselig ca. 15 vietnamesere...

Lenke til kommentar

Når jeg er full er jeg omtrendt normal.

En fest, og den første festen min var noe russegreier.

Jeg drakk meg kanon, og blei nekta servering til slutt.

Men fikk litt til av ho som eide stedet, søstera til kameraten min :D

Når jeg skulle danse så måtte jeg være så full at folk kunne skylde på at jeg var full og at det ikke var "jeg" som dansa.

 

Jeg klarer ikke å føle musikken på noen som helst måte og vet ikke hvordan jeg skal bevege meg.

Det jeg føler en selvsikkerhetsfølelse når jeg hører på trance, men det jeg har lyst til å gjøre er å leike Jackie Chan og ta salto og det som er. Og siden jeg ikke klarer å gjøre stort mer en stiften når jeg er full er det ikke noe jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Og siden jeg ikke klarer å gjøre stort mer en stiften når jeg er full er det ikke noe jeg kan gjøre.

Hehe, jeg gjør alt mulig slikt i fylla. Klarer det edru også, men i fylla er jeg enda mer vågal.

Gått noen år på turning, stuping og friidrett så jeg har jo teknikken inne enda ;)

 

Fikk for meg at jeg skulle prøve på dobbel baklengs salto i fyll engang.... Det gikk ikke like bra på gressmatte som på spenstmatte :p

Lenke til kommentar
Og siden jeg ikke klarer å gjøre stort mer en stiften når jeg er full er det ikke noe jeg kan gjøre.

Hehe, jeg gjør alt mulig slikt i fylla. Klarer det edru også, men i fylla er jeg enda mer vågal.

Gått noen år på turning, stuping og friidrett så jeg har jo teknikken inne enda ;)

 

Fikk for meg at jeg skulle prøve på dobbel baklengs salto i fyll engang.... Det gikk ikke like bra på gressmatte som på spenstmatte :p

www.urbanfreeflow.com :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har en tendens til å bli australsk.

Har lurt utrolig mange med min kjipe Steve Irwin-inspirerte akksent.

 

Men det nyest må være å bli "Sharetime Leilighet" -selger på solrike Costa De La Muerte. (Har faktisk solgt en stk så langt)

 

Blir vel egentlig lystløgner på fylla, ikke bra, men utrolig morsomt!

 

Og til sist har jeg og mine venner en heller lei tendens og stjele skilt o.l.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...