Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok..kanskje en grunn til å vente med å oppgradere mobben sin da! Tror jeg venter jeg! Elelr gjelder ikke dette problemet om man bare har den 60mb brikken som fulgte med tlf'en?

5033964[/snapback]

 

Jeg har dette problemet og jeg byttet ut 1gb minnebrikken jeg kjøpte for å bruke med telefonen med den 64mb brikken som fulgte med for å teste, og jeg kan bekrefte at størrelsen ikke spiller noen rolle. Samme problemet med begge.

Lenke til kommentar

Hei

 

jeg har k750i men med oppgradert til fw til w800i. jeg har ikke kameralyd hvis jeg har på stille modus da. men vet ikke hvordan det er med ekte fw til k750i i en k750i.

 

Ok..da får man vente med å legge inn ny FW. Men hørte noen skremmende rykter om at kameralyden ikke lenger ville være stille, selv i stille-modus, med den nye FW. Noen som kan bekrefte elelr avkrefte?

5037535[/snapback]

Lenke til kommentar

Etter å lagt mobilen i flaskeholderen på tredemølla på SATS, har nå samtale-høyttaleren blitt helt uutholdelig... Det spraker og skurrer og jeg hører meg selv i bakgrunnen....

 

Lurer på om jeg skal sende den inn til service, men på en annen side må jeg ha en mobil til stede...

Lenke til kommentar
Noen som har hatt dette problemet:

 

Når jeg tar "bort" kameradekselet, kommer bildet opp i et sekund, før det forsvinner igjen. Når jeg prøver å åpne kamera gjennom menyen, skjer det ingenting.

 

Har vært på reparasjon for dette en gang før. Lurer på om det er SW'en sin feil. Noen tips?

5043752[/snapback]

 

Fikk min nettopp tilbake fra rep pga det samme problemet. Fungere fint nå. Men det var kjipt å være 14dager uten mob.

Lenke til kommentar
Etter å lagt mobilen i flaskeholderen på tredemølla på SATS, har nå samtale-høyttaleren blitt helt uutholdelig... Det spraker og skurrer og jeg hører meg selv i bakgrunnen....

 

Lurer på om jeg skal sende den inn til service, men på en annen side må jeg ha en mobil til stede...

5043602[/snapback]

Ble den utsatt for noe spesielle påkjenninger, da eller kom det helt plutselig? I så fall er det jo en garantisak de luxe!

Lenke til kommentar
Men det er jo det, det er ikke lenge siden den var på reparasjon, og har ikke lyst til å være uten igjen. Håpet litt på at det var noe en kunne gjøre selv for å fikse det.

5043981[/snapback]

 

Mener å ha lest at dette har noe med en løs kamerakabel inne i telefonen å gjøre, og at flere har hatt dette problemet...

Lenke til kommentar
Ok jeg sendte en epost til SonyEricsson får å forhøre meg litt om dette minnekortproblemet og minne dem på at de kanskje burde få fikset det ...

 

 

Spørsmål:

Subject: Telefoner

Product: K750i

 

Det er flere som har opplevd problemer med filoverføring til minnekort på K750i.

Det fungerer slik at du overfører en del mp3-er foreksempel så ser det bra ut i Windows explorer. Men kobler du ut kabelen og prøver å finne mp3-ene på telefonen så er de borte. Jeg bruker nyeste firmware R1N035 og har oppdatert til nyeste drivere/usb drivere etc. Har også formatert minnekortet flere ganger og tatt en full gjennoppretning av tlf, men dette har ikke hjulpet Ser også på forum på internett at folk har samme problem. Har dere noen løsning på dette eller er det et firmware problem?

 

Svaret jeg fikk :

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

 

Vi beklagar problemet.

Detra är ett problem i senaste mjukvaran (R1N035) som vi för närvarande undersöker vad det beror på och hur vi kan lösa det. i dagsläget finns dock tyvärr ej någon ny firmware som löser problemet.

 

 

Med vennlig hilsen

Sony Ericsson Call Center

 

 

---

 

Kanskje greit å vite for dere der ute. Ser ut som de vet om feilen og jobber med det i hvert fall  :)

5033579[/snapback]

Jeg har hatt noe lignede, men da fikk jeg opp en fil 2 ganger, så det så ut som 2 identiske sanger, restarta telefonen så gikk det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...