Gå til innhold

Jenter som shaver, det liker gutta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dere er virkelig i stand til å uttale dere om dette? Alle sammen? Alle her har vært borti jenters kjønnsorgan med og uten hår? Neppe.

Ja har det... første jeg var sammen med var ikke shava, bare litt trimma men usj.. Var jo ung så unnskylder der..

Lenke til kommentar
Og dere er virkelig i stand til å uttale dere om dette? Alle sammen? Alle her har vært borti jenters kjønnsorgan med og uten hår? Neppe.

Jepp, er noen av oss som har levd så pass lenge at vi har opplevd litt av hvert. ;)

 

 

Foretrekker selv barbert. Passer også på å pynte litt der nede selv også. Er nesten et minstekrav.

 

 

Hårløs pung forever :w00t:

 

 

Edit: leif

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Og dere er virkelig i stand til å uttale dere om dette? Alle sammen? Alle her har vært borti jenters kjønnsorgan med og uten hår? Neppe.

Det er noen på forumet her som har levd lenge nok til å kunne være faren din, så ja - det tror jeg.

 

Jeg for min del er 20 år og har opplevd mye morsomt når det kommer til seksuelle opplevelser. :)

Lenke til kommentar
Og dere er virkelig i stand til å uttale dere om dette? Alle sammen? Alle her har vært borti jenters kjønnsorgan med og uten hår? Neppe.

Dagens ungdom veit du, ting skjer tidligere ;)

 

Nei, vet ikke jeg.. Er 18 selv, og har vært borti det meste der..

Lenke til kommentar
Og dere er virkelig i stand til å uttale dere om dette? Alle sammen? Alle her har vært borti jenters kjønnsorgan med og uten hår? Neppe.

stakkaren ble du misunnelig nå? :p

 

 

neida, men ja såklart man ikke uttaler seg om ting man ikke har grunnlag for. det er vel en sterk uskreven regel her på forumet håper jeg.

 

har vært borti både hår og ikke hår, men heldigvis i den rekkefølgen, for ville ikke syntes noe særlig om å treffe på en urskog der nede nå.. men nå er jo trimming nedentil såpass vanlig uansett så. heldigvis.

 

 

dere gutter som sier at dere ikke vil trimme dere der nede, hvordan kan dere stille slike krav til dama da? kan jo ikke forvente at hun skal ta mer vare på seg selv en det du gjør.

 

er ikke bare gutta som liker det glatt ver du.. ikke så lekkert for de og møte på en overgrodd amazon der nedi.

Lenke til kommentar
dere gutter som sier at dere ikke vil trimme dere der nede, hvordan kan dere stille slike krav til dama da? kan jo ikke forvente at hun skal ta mer vare på seg selv en det du gjør.

Sikker på at vi stiller slike latterlige krav? Jeg vet at jeg ikke gjør det.

Lenke til kommentar
dere gutter som sier at dere ikke vil trimme dere der nede, hvordan kan dere stille slike krav til dama da? kan jo ikke forvente at hun skal ta mer vare på seg selv en det du gjør.

Tar 2 min noen få ganger i uka å holde spredningen i sjakk... Kan vel ikke være så mye forlangt? dessuten har ikke vi hår PÅ penis, så jentene slipper det som vi noen ganger må, å brøyte banen fri for tørre kvister før vi kan spille...

 

Edit: og/å feil.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
dere gutter som sier at dere ikke vil trimme dere der nede, hvordan kan dere stille slike krav til dama da? kan jo ikke forvente at hun skal ta mer vare på seg selv en det du gjør.

Tar 2 min noen få ganger i uka å holde spredningen i sjakk... Kan vel ikke være så mye forlangt? dessuten har ikke vi hår PÅ penis, så jentene slipper det som vi noen ganger må, å brøyte banen fri for tørre kvister før vi kan spille...

 

Edit: og/å feil.

2 min??? Så fort tørr jeg ikke rake over gitt

Lenke til kommentar

Hvis man holder det noenlunde godt trimmet/trimmer ofte, så er det bare å frese over med barbermaskinen da... Har egen maskin (gammal sak jeg fikk av bestefar :D) som jeg bruker nedentil. Gidder aldri barbere meg helt glatt (klam og ekkel følelse), så da er det greit med maskin, så det blir igjen ca. 0.5 cm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...