Gå til innhold

Jenter som shaver, det liker gutta


Anbefalte innlegg

Sikker på at vi stiller slike latterlige krav? Jeg vet at jeg ikke gjør det.

jaja, stiller vel egnentlig ikke noe krav, men jeg vil helst at dama steller seg litt nedentil og ikke bare lar det gro, og jeg vet at hun også helst ser at jeg gjør det derfor gjør jeg også det. gjensidig respekt.

 

poenget mitt var at det blir feil og forvente at dama skal være barberdt visst man ikke er villig til og gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hårete mus er ikke "turn on", men det fungerer, så lenge det ikke er oralsex (noe som jeg ikke vil prøve igjen med mindre dama er ubarbert). :yucky:

Barberer meg nedentil i desperat håp om at kjæresten skal gjøre det (noe som jun ikke har lyst til), og jeg vil ikke presse henne heller. Noen tips? :p

Lenke til kommentar

I begynnelsen så var det ganske langt, men jeg foretrekker deg glatt og nybarbert. Nevnte det for henne at det er mye mer renslig også skal det være bedre under samleiet (vet ikke om det stemmer, for det var noe broren min sa :p ). Hun ville ikke barbere seg men jeg gjorde det uansett.

@ r0zie: Det er en mild måte å legge press på henne, noe som jeg ikke vil. Har vært sammen i 3 måneder i morgen og vil ikke at forholdet skal ende bare for noe så dumt som intimbarbering.

Lenke til kommentar

nei du kan jo ikke presse henne til det, men visst hun merker at du liker det så burde hun jo egentlig ta hintet og stusse seg. det er jo ingen praktiske forskjeller for henne sånn egentlig så ser ikke helt problemet.

 

jeg føler hvertfall at det er naturlig og gjøre sånne ting for og glede partneren, men men. folk er jo forskjellige og kan jo ikke tvinge de til og gjøre noe hun ikke vil.

 

men når du snakker om det så kan du jo bare si at det ser finest ut, alle vil jo se bra ut.

Lenke til kommentar

Hun liker at jeg er nybarbert, men vil ikke barbere seg seg selv... :huh:

Oralsex er jo en fordel, som ikke er aktuell så lenge det er en hel skog der nede...

Har snakket litt løst om det (vil ikke diskutere det på noe måte med tanke på at hun kan føle seg presset) og der har jeg nevnt at det ser litt finere og hjelper mye mer for hygienen.

Lenke til kommentar
Hun liker at jeg er nybarbert, men vil ikke barbere seg seg selv... :huh:

Oralsex er jo en fordel, som ikke er aktuell så lenge det er en hel skog der nede...

Har snakket litt løst om det (vil ikke diskutere det på noe måte med tanke på at hun kan føle seg presset) og der har jeg nevnt at det ser litt finere og hjelper mye mer for hygienen.

Tilby deg og gjøre det for henne...

Lenke til kommentar
JEnter er jo dette mer hygenisk for enn gutta tenk bare på hver gang de pisser og ikke minst mensen som hårene vil ligge å bade seg i..

Feil, feil og atter feil. Det finnes ingen hygeniske argumenter for intimbarbering, heller motsatt.

Men for den første jeg ahdde aldri orket å ha sex med ei som hadde mensen(nødstillfeller) og ikke var barbert.

Hvorfor ikke ha sex med noen som har mensen?

Er jo helt greit, så lenge hun ikke blør på deg da.

Er jo ikke så farlig om det er hår eller ikke når det er vanlig sex, med mindre man er litt klønete og må følge med på hva som skjer der nede. Ellers er vel resten av kroppen til dama somer interesang. Egentelig driter jeg i om det er hår eller ikke, bare det ikke er altfor mye. Må være lett å finne fram, enten det er oral, beføling eller sex.

Lenke til kommentar

Hmm.. altså, det er bedre uten hår på "musa" eller hva en skal kalle det..

Er ikkenoe digg og spytte små-hår..?

 

Men, det er jo heller IKKE noe digg når dama di ikke har fått barbert seg føre samleie, og da det mer eller mindre stikker i "kølla"... det var IKKE godt.. :blush:

 

Men, men.. 1 gang må jo være den første! :p

 

Lurer også på.. ett seriøst svar, da gutta.. Hvordan gjør dere detta? tar dere sånn hår-trimmer, eller barberhøvelen eller..? Somregel er vel pungen skrumpete, ikkesant.. er ikke det vondt? altså, lett og "snitte seg opp"? eller konsentrerer dere dere ikke om pungen?

 

Må jo teste ut engang :innocent::whistle::p

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke mer hygienisk å være glattbarbert, snarere tvert imot. Å være glattbarbert og ikke huske å smøre seg med f.eks fuktighetskrem o.l kan føre til sopp i underlivet! spesielt hos gutter som svetter mye mer i underlivet enn jenter.

 

Å ha oralsex med ei som har hår rundt leppene er bare døds ekkelt. Selv om hun nettop har dusjet får man hår i kjeften (spørs på lengden) og hvis det bare har grodd litt fra sist hun barberte stikker og kiler det rundt munnen/på kinnet.

 

Jeg bruker en barbermaskin når jeg tar pungen. På sidene og oversiden av penis bruker jeg høvel. Bare pass på å dra MED hårene, og ikke mot (dvs dra nedover) ellers så blir hårrotene ømme og røde og det klør noe forferdelig.

 

Er også noen ganger som jeg har latt det gro for lenge, da har jeg gått over med en saks først :lol:

Lenke til kommentar
Nå er det vel ganske fjortiss å være glattbarbert? Noe hår må det da være der, menn vil ikke føle seg helt pedofile eller?

 

NÅ er det faktisk mer reinslig å ha hår der nede så ser ingen grunn til å fjerne alt..

hvorfor er det fjortis? og hvorfor skulle det ha noe med pedofili og gjøre? Er det fjortis visst dama barberer seg under arma? skal man føle seg pedofil da også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...