Gå til innhold

Jenter som shaver, det liker gutta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker det smooth ja! :)

 

en liten stripe går bra så lenge den er trimma og at de barberer seg nede ved selve sakene. slik skal det være. og selvsagt stiller jeg like krav til meg selv, er jo ikke bare gutter som liker det glatt. må jo trimmes nedentil og under arma vi også, er jo ikke no huleboer heller som går rundt med overgrodd pels.

 

slik jeg oppfatter det så synes jentene det er slit og barbere seg, men de liker ikke være hårete heller da, så de gjør det likevel. selv skjønner jeg ikke hva de klager over, er jo ikke noe stress og feie over med høvelen når man tar seg en dusj.

 

latskap. :wee:

Lenke til kommentar
Bush er usj. Vel, gutter kan ha litt hår, men jenter bør helst holde det til et minimum. :)

Sier gutten som er 15 år :lol: ...

Tror du ikke jeg har mine definisjoner på hva som er, og ikke er "ekkelt" selv om jeg er 15? :roll:

 

phax: Har du så mye hår under armene at du shaver deg der?

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Etter min mening skal jenter være så og si glatt.. som nevnt en liten veltrimmet stripe iøvre parti kan godtas, men jeg foretrekker glatt.. JEnter er jo dette mer hygenisk for enn gutta tenk bare på hver gang de pisser og ikke minst mensen som hårene vil ligge å bade seg i..

 

Barberer meg selv helt glatt, lar det gro ut litt men ikke mye, men kan fort bli litt sløv på det området...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...