Gå til innhold

Jenter som shaver, det liker gutta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rune, hakke dama di shava fletta ?

Kameraten finner vel ikke veien da :p

 

Det er feil med rumpe barbering, ved onanering finner jeg hele tiden det smakeløst og finne våt rumpe på do setet :mad:

 

Og , det er mer mandig og ha hår på rumpa , og under armene og på brystet :w00t:

Hvorfor barberte du enden hvis du synes at det er mandig å ha hår? ;)

Lenke til kommentar
Nå er det vel ganske fjortiss å være glattbarbert? Noe hår må det da være der, menn vil ikke føle seg helt pedofile eller?

 

NÅ er det faktisk mer reinslig å ha hår der nede så ser ingen grunn til å fjerne alt..

hvorfor er det fjortis? og hvorfor skulle det ha noe med pedofili og gjøre? Er det fjortis visst dama barberer seg under arma? skal man føle seg pedofil da også?

Det er fjortiss forde det er mest inn blant yngre kvinner.. Det har ikke akkurat noe med pedofili å gjøre men litt eldre menn kan føle seg litt pedofile(på en negativ og ubehagelig måte) med glattbarberte damer fordi det er sånn unge kvinner har det..

 

Du ser en viss forskjell på å barbere seg under arma vel?

 

Jeg mener ikke at kvinner skal gå rundt med granskaug i underlivet.. Men det går ann og stusse det ned litt.. Det er også mer hygenisk, pluss at huden der nede reagerer annerledes ikke alle kan være helt glattbarberte.. Mange som blir knall røde eller for fæle røde prikker der nede..

Lenke til kommentar

At det er ulekkert med hår er bare en motegreie. Folk fikk turn-off av hår før. Så hvorofor nå? Fordi det er en mote-greie, og folks smak lar seg påvirke av hva som er inn og ikke. Men generelt så er det gutter som liker begge deler. Noen liker glatt. Andre liker at det er hår. Og at det er mer hygienisk å barbere seg er slått fast tidligere i tråden at er bare tull.

 

Så en oppfordring til jentene (for dem florerer det jo av på forumet) gjør som dere føler dere vel med, og drite i hva dere tror gutta mener.

 

Forresten minte enkelte innlegg i denne tråden meg på en viss Monty Python sketsj. Nugde, nudge, wink, wink. ;)

 

http://www.thisisawar.com/LaughterMPNudge.htm

Lenke til kommentar

Det er fjortiss forde det er mest inn blant yngre kvinner.. Det har ikke akkurat noe med pedofili å gjøre men litt eldre menn kan føle seg litt pedofile(på en negativ og ubehagelig måte) med glattbarberte damer fordi det er sånn unge kvinner har det..

 

Du ser en viss forskjell på å barbere seg under arma vel?

 

Jeg mener ikke at kvinner skal gå rundt med granskaug i underlivet.. Men det går ann og stusse det ned litt.. Det er også mer hygenisk, pluss at huden der nede reagerer annerledes ikke alle kan være helt glattbarberte.. Mange som blir knall røde eller for fæle røde prikker der nede..

jeg ser ikke forskjellen på og barebere meg på stellet eller under arma nei, jeg gjør det bare for og se bra ut på begge plassene. samme gjør dama. at det er mer utbredt blant yngre kvinner er nok sant men at det er fjortis blir litt vel feil.

 

men uansett, folk gjør som de vil og alle har vær sin smak. synes bare det blir veldig feil at folk skal begynne og snakke om pedofili her, det blir litt vel søkt.

(den var ikke ment til deg altså)

Lenke til kommentar

Pedofili har vel ingenting med kroppsbarbering å gjøre :thumbdown: Bare spør om leg hvis man er i tvil så går alt bra :thumbup:

 

Å barbere meg under arma har jeg aldri prøvd før... Har den oppfatning at det er digg med hår der, så svetten ikke renner ned langs kroppen når man svetter, og heller forblir i håret :hmm:

Lenke til kommentar
Ved onanering svetter man på rumpa, derfor er jeg  bløt i baken.

så det du mente tidligere var at du sitter og runker på dass?

Han er nok ikke aleine ;) Men det er så og si aldri og kun nødstilfeller... Også på jobb da :innocent:

gjer jo ingenting om du vert våt...kan jo berre dusje etterpå:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...