Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Ang. den bajaen, jeg har enda ikke sett noen skikkelig kjøring med den, så jeg ville nok  ventet på  noen lengre filmer av den, eller i det minste et review av den , før jeg skulle kjøpt den.

5365373[/snapback]

 

Det er klart, bør samle litt info før du handler.

Selv står jeg får Savage'en ;)

Men FG så jo rimelig heftig ut da :w00t: meeen, kan den rygge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kan du egentlig satse på FG sine biler da.

2 takter sak som er billigere å kjøre, lengre kjøretid(45min sa en jeg spurte) og en mer heftigere bil(motoren er mye sprekere).

5359740[/snapback]

 

Har du en link så jeg kan kikke rundt litt?

Om jeg skulle hatt en bensin bil(ikke fuel) så hadde jeg satset på HPI's Baja 5B 1:5scale.

5363439[/snapback]

FG biler @elefun.no

 

Ang. den bajaen, jeg har enda ikke sett noen skikkelig kjøring med den, så jeg ville nok ventet på noen lengre filmer av den, eller i det minste et review av den , før jeg skulle kjøpt den.

5365373[/snapback]

 

Den var ikke dyr nei :roll:

Lenke til kommentar
Men FG så jo rimelig heftig ut da :w00t: meeen, kan den rygge?

5365391[/snapback]

 

 

Enig ang. savage.

Har fått min til å gå på to hjul før jeg har starta på LSN (akkurat ferdig med HSN).

Nå er det bare rotorstart batteriet som hindrer meg å starte på ny, da batteriet blir tomt altfor fort.

 

Når det gjelder rygging og FG, har jeg ikke sett noe som tyder på at de kan rygge.

Lenke til kommentar
Er det mulig å få til en pakke på 2000kr?

 

ELLER....

Bestill fra utlandet og spar penger(prat med noen som kan litt rc, så kan de hjelpe deg å velge en god bil).

RCmart.com sender som pakke(alltid) så du slipper det med toll og moms.

 

 

Brukt går også an å kjøpe.

5357430[/snapback]

 

Seriøst? Trodde alt måtte fortolles uansett jeg?

Lenke til kommentar
Det er ingen som vet om det finns noen rimligere priser i Sverige eller Finland?

5366963[/snapback]

Aner ikke, men som jeg sikkert har nevnt tidligere, så er RCMart et sted å handle.

 

Hvis du skal ha den revers-greia hos f.eks. elefun.no så koster den:

426,- +

22,-(frakt)

 

448,-

 

Handler du hos RCMart kommer dette på :

406,- (inkl. frakt og diverse)

 

 

Edit:

 

Husk at du må ha en 3-kanals radio og en servo i tillegg.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Uff da.... hvor lenge kan den kjøre på 1 liter da?

5359462[/snapback]

Hmm, vanskelig, 10-25min kanskje, men jeg synes uten tvil att det er verdt det, lyden, lukten og følelsen.

5359512[/snapback]

 

Er du gal mann? Du snakker vel heller om en eller to dl her. En liter holder da noen timer.

 

EDIT: Hva skal du med revers? Bilene er da ikke bygd for å gå bakover. :p Er sjeldent du trenger å lukeparkere med en RC bil. Eneste gangene det er kjekt med revers er når du finner ut at du ikke vil ha brems og heller høre noen tannhjul gå føyken idet du kaster bilen i revers i 60km/t og når du har kjørt bilen langt inn i et tornekratt.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Uff da.... hvor lenge kan den kjøre på 1 liter da?

5359462[/snapback]

Hmm, vanskelig, 10-25min kanskje, men jeg synes uten tvil att det er verdt det, lyden, lukten og følelsen.

5359512[/snapback]

 

Er du gal mann? Du snakker vel heller om en eller to dl her. En liter holder da noen timer.

 

EDIT: Hva skal du med revers? Bilene er da ikke bygd for å gå bakover. :p Er sjeldent du trenger å lukeparkere med en RC bil. Eneste gangene det er kjekt med revers er når du finner ut at du ikke vil ha brems og heller høre noen tannhjul gå føyken idet du kaster bilen i revers i 60km/t og når du har kjørt bilen langt inn i et tornekratt.

5368342[/snapback]

 

Sorry, jeg mente 10-25min på en tank :whistle:

Den bilen jeg vil ha har både bremser(doble ventilerte skive bremser) og revers. Det er greit med revers om du setter deg fast.

Lenke til kommentar
Den bilen jeg vil ha har både bremser(doble ventilerte skive bremser) og revers. Det er greit med revers om du setter deg fast.

5368415[/snapback]

 

Jaja, men erfarne sjåfører kjører ikke bilen inn i tornekratt eller setter seg fast. Gjørme eller sand / snø kommer man seg vekk fra ved å skru noen skurer inn i dekka og gi full pinne det. :whistle:

 

Du har vel en trekanals du da regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...