Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Er det tannhjulet som går i fra mellomakslingen og til diffen en svakhet på Savage Flux?

 

Altså dette:

86031_86031_01_314_235.jpg

 

Den der er en svakhet på veldig mange biler. På min Trophy Flux må jeg bygge opp med tynne skiver for å få helt perfekt tannavstand mellom diff og den koblinga der. Ikke at det hjelper stort da resten av diffen ikke holder mål. Selv med oppgraderte herda ståltannhjul.

 

Edit: Mye av problemet tror jeg er at alt sitter i plastikk. Det høres kanskje utrolig ut men plast er ganske mykt i forhold til stål. Så ved høy belastning bøyer og deformerer plasten seg nok til at tannhjula hopper og dermed slites ut og knekker.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De har dem ikke på elefun da?

 

Vi på EleFun tar oss ikke ferie enda, men jobber som normalt i butikk og med postsending til og med onsdag 16. april.

 

Mener på det skal være disse:

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=26909

 

Skal være "AS150" i følge DJI manualen.. men på elefun heter dem Amass 7.0mm, så tenker det er samme. Iallefall det jeg får opp når jeg søker på AS150 på elefun.

 

Har allerede bestilt derfra for en hlavtimes tid siden.. Men usikker på om posten sender brev imorgen \ fredag?

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

GAH!!! "The consignment has unfortunately been damaged during transport and has been returned to sender"

Lurer på hva som faktisk var skadet, sist jeg fikk skadet pakke, kom det en tom pakke pakket inn i en plastpose ifra posten, med "beklager" klistremerke på.

Kommer sikkert til å bli et helvete å få tilbake pengene ifra hobbyking.

 

Noen ganger straffer det seg å ikke kjøpe ifra norske butikker. -_-

Lenke til kommentar

Nei, var ikke ifra hobbyking. Det kom opp på sporingen til posten.

http://sporing.posten.no/sporing.html?q=RC003597640MY&lang=no

 

Likte også "pakken utlevert" statusen, med tanke på at jeg ikke akkurat bor i lørenskog.

Skal ringe posten i morgen og få skikkelig greie på hva som skjer, men regner med at de har sendt den i retur, og at jeg må vente 2 uker på at hobbyking får den, for så 4-5 uker til med hobbyking support piss for å få penger, OM jeg får penger tilbake.

 

Edit; Og skulle gjerne ønsket at posten tok kontakt. Fordi om batteriene i pakken er ok, men lipo posene f.eks eller noe av det andre som var i pakken har tatt skade. Er det samme F, jeg trenger batteriene primært.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...