Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frakt, 100 eller 170$ alt ettersom åssen frakt du velger. Du skjønner det bedre når du skal kjøpe, det står åssen frakt og mer forklaring. Trenger du hjelp med engelsk så spør dine foreldre om de kan hjelpe deg :)

Ellers så får du følge mer med i engelsktimen ^^

 

Bare noen tips :)

Lenke til kommentar
Frakt, 100 eller 170$ alt ettersom åssen frakt du velger. Du skjønner det bedre når du skal kjøpe, det står åssen frakt og mer forklaring. Trenger du hjelp med engelsk så spør dine foreldre om de kan hjelpe deg :)

Ellers så får du følge mer med i engelsktimen ^^

 

Bare noen tips :)

 

 

 

Ja, prøver på det;D

 

Takk;D

 

ps: har du følgt med i engelsktimen?

du går på ungdomskolen?

Lenke til kommentar

Jeg har denne båten:

post-181245-1265409398_thumb.jpg

post-181245-1265409470_thumb.jpg

Twin Storm 800 fra Kyosho

En tøff båt som går bra, MEN: båt, vann, elektrisk. Vann + elektisk = havari!

Nå har jeg jo vannkjølt regulator som IKKE er vanntett hvis det skulle bli lekasje...

 

Den båten du kikker på, trenger du ikke å beskrymre deg om at det kommer vann i elektronikken. Alt er vanntett utenom motoren da...

Kan vel anbefale den båten.

 

Jeg ville vurdert bil fremfor båt, fordi da kan du kjøre når du vil uten mye styr ved å komme seg til et vann... (hvis du ikke bor rett ved da)

Bil? Noen av disse kommet du sikkert til å like.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Takk for svar Deppss!

 

Har egentlig lyst på bil ja, men båt er jo så gromt det og :D Ihvertfall på fjorden om sommeren, selv om det ikke kan brukes like mye som en bil..

 

Har på følelsen av at bil fort blir dyrt, og hvis jeg skal ha vil jeg gjerne ha fart, "gatebil" og kanskje litt drift eller lignende.. og selvfølgelig ikke alt for dyrt. Men det blir kanskje for mye å be om, hehe.

 

Noe å anbefale?? :) Ser ut som du har peiling på dette

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lite peiling på dette (selv om jeg skrudde en del før), så hadde vært veldig fint hvis noen av dere kunne svart på hvor fort dere tror disse går:

 

BMW M6

 

 

og

 

Ford GT

 

Prisen er jo ikke så all verden, så hvordan tror dere disse er? :) Og et siste spørsmål: Er det helt umulig å "burne" med disse bilene, eller bare sladde og sånt? Går det ann å bytte dekk og sette på noe mer likt drifting-dekk?

 

Okei, det ble mange spørsmål. Nå legger jeg meg

 

Edit: Linkene fungerte ikke, tror de fungerer nå!

Endret av oletangen
Lenke til kommentar
Det er fullt mulig å sette på drifting-dekk. De er laget av en type hardplast. De fleste proffe driftere foretrekker ABS-dekk. Slikt må du bestille fra USA, og det finner du lett på ebay.

 

Skal du ha noe som ikke trenger å vare, vil elektriker-teip også funke, men ikke like bra som ordentlige dekk. :p

 

Takk for svar ;) Noen (eller du) som vet hvor fort disse går? Gidder ikke å kjøpe visst de putrer rundt i 5 km/t :p

Lenke til kommentar
Det er fullt mulig å sette på drifting-dekk. De er laget av en type hardplast. De fleste proffe driftere foretrekker ABS-dekk. Slikt må du bestille fra USA, og det finner du lett på ebay.

 

Skal du ha noe som ikke trenger å vare, vil elektriker-teip også funke, men ikke like bra som ordentlige dekk. :p

 

Takk for svar ;) Noen (eller du) som vet hvor fort disse går? Gidder ikke å kjøpe visst de putrer rundt i 5 km/t :p

De har 17 turns motorer så de burde gå litt. Vil ta en noenlunde gjetning på rundt 30, kanskje 40 reelle km/t. Ser ut til at man kan skifte utveksling også. Og siden motoren er standard 540 så kan den oppgraderes. Dog usikker på om chassiset og drivverket holder. Så ganske plastikk ut de bilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...