perpyro Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 E-Sky radioer passer til USB kabelen som følger med og fungerer fortreffelig inntil pottene i radioen er oppbrukte, noe som kan ta et par år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Er det en veldig spesiell USB kabel? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Spesiell og spesiell, det er en USB "dongle" som man plugger i USB porten med en kabel som passer radioen. Tviler dåg på at den passer i noe annen radio en E-Sky sin da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Da var nytt karosseri til Savage-en på plass. Samme typen som før; Nitro GT-2, men mye kjipere og dårligere utførelse. Karosseriet holder nok ikke så lenge uansett, så gidder ikke å legge unødvendig mye arbeid i det. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Var jo kult det da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Takk for det. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Da har jeg bestilt nytt fly: http://www.fpvhobby.com/24-168-cm-wingspan-airplane.html Jeg gleder meg til å teste den ut! Ah, sommer sol og fly!! Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 ingen som driver med bil da?? jeg har en Mad Force og en Hyper7, broren min har en Tmaxxx og en Hyper7, har også ett fly, men det er for dyrt å kjøre, klarer ikke lande enda er utrolig hvor mye hyper7 tåler, 4 meter rett i bakken gjør ingenting, ble bare en sprekk i spoileren da den landet feil vei... alle 4 er jo så klart fuel-biler... skal prøve å lage noen filmer etter hvert og legge den ut her hei! jeg driver med Bil, men jeg er støst fan av Hpi sine biler,har en savage x 4,6 med en 5,9 force motor, og en baja 5b, me har også en traxxas e-revo med monster mamba motor Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 hei! jeg driver med Bil, men jeg er støst fan av Hpi sine biler,har en savage x 4,6 med en 5,9 force motor, og en baja 5b, me har også en traxxas e-revo med monster mamba motor Å faen! Går ikke det farlig bra da? ingen som driver med bil da?? jeg har en Mad Force og en Hyper7, broren min har en Tmaxxx og en Hyper7, har også ett fly, men det er for dyrt å kjøre, klarer ikke lande enda er utrolig hvor mye hyper7 tåler, 4 meter rett i bakken gjør ingenting, ble bare en sprekk i spoileren da den landet feil vei... alle 4 er jo så klart fuel-biler... skal prøve å lage noen filmer etter hvert og legge den ut her Driver med bil jeg og, men det har blitt satt på "on hold" på grunn av (betong xD) batterier som ikke takler å drive E-Maxx'en min... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 [Driver med bil jeg og, men det har blitt satt på "on hold" på grunn av (betong xD) batterier som ikke takler å drive E-Maxx'en min... Velkommen i klubben. Jeg gav opp min Emaxx. Fant ut at den rett og slett er for skral. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 [Driver med bil jeg og, men det har blitt satt på "on hold" på grunn av (betong xD) batterier som ikke takler å drive E-Maxx'en min... Velkommen i klubben. Jeg gav opp min Emaxx. Fant ut at den rett og slett er for skral. Ja, jeg husker E-Maxx'en din svidde av den del differ tidligere i forumet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Eg fikk ikke helikopteret før eg drog heim til påske :( Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Eg fikk ikke helikopteret før eg drog heim til påske :( kjiipt! hvilket helikopter? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Noen her som kan anbefale et nybegynner sett? Kanskje dere også kan holde dere under 500kr? Bare så du vet det, jeg prøvde linken i posten litt lenger oppe. Funker ikke av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Eg fikk ikke helikopteret før eg drog heim til påske :( kjiipt! hvilket helikopter? E-sky lama V3. Skal begynne hobbyen nå. Aldri hatt noe, nå begynner eg å bli så gammel at nå er det på tide å komme igang Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Man kan aldri bli for gammel til å drive med RC. Jeg har tenkt å bli proff 1/8 Buggy fører når jeg blir 80. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Man kan aldri bli for gammel til å drive med RC. Neida, men skal man bli skikkelig god med helikopter må man begynne Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Noen her som kan anbefale et nybegynner sett? Kanskje dere også kan holde dere under 500kr? Bare så du vet det, jeg prøvde linken i posten litt lenger oppe. Funker ikke av en eller annen grunn. Nybegynner sett? Er det bil, båt, ubåt, fly, heli, tog, tanks.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå