Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så søtt med en ny SO. Føler meg litt kry siden jeg forhåpentligvis er den første jenta som poster. :p

 

Nesten ingen gutter som la merke til det nye håret mitt i dag, bare jenter. Er dere uoppmerksomme eller? :dontgetit:

 

I morgen skal vi løpe rundt Sognsvann; dvs at jeg må sitte på t-banen på morgenen med treningsoutfit. Småekkelt :p

Lenke til kommentar
Nå som vi er så godt i gang, kan vi vel dra igang litt skikkelig "chat"? ;) Huff, huff og atter huff. Mange venner som klager, (når jeg sier mange, så mener jeg MANGE), over at dataene deres er så "inn i helvetes treige, hvorfor var du ikke det før?" Skriver det i "space" og hurramegrundt. Jeg får lyst til å rope ut: SPYWARE!!, men er redd for å gjøre det. Dessuten vil jeg ikke bli sittende hjemme til halve skolen for å fikse dataene deres, og få "stempelet". Vanskelig dilemma. =\

Det beste med å fortelle hva som er feil er jo å ikke fortelle løsningen! :evil:

Lenke til kommentar

Okei, vil dere høre min definisjon på spam i SO?

 

Det er når folk kommer med en setning ut fra løse luften, uten spesiell forklaring på hvorfor, hvordan, når eller lignende. Er så kjedelig å lese poster med en setning, av lite informativ verdi.

 

Min mening, regner med at jeg ikke er den eneste. Mulig dere mener det er sutrete, men...

Lenke til kommentar
Jippii! Jeg knuste skjermen på mobilen til en venn...

Hvordan klarte du det? :p

På kino.. Jeg spør pent om jeg kan få litt popcorn av han... Det er mørk i kinosalen og jeg ser ikke en dritt, bla at han slikker på popcornet.. Når jeg pupper det i kjeften merker jeg at det er "vått"...

Som hevn slår jeg han på låret, ganske hardt.. Og såklart treffer jeg diplayet på mobilen hans...

Lenke til kommentar
Nå som vi er så godt i gang, kan vi vel dra igang litt skikkelig "chat"? ;) Huff, huff og atter huff. Mange venner som klager, (når jeg sier mange, så mener jeg MANGE), over at dataene deres er så "inn i helvetes treige, hvorfor var du ikke det før?" Skriver det i "space" og hurramegrundt. Jeg får lyst til å rope ut: SPYWARE!!, men er redd for å gjøre det. Dessuten vil jeg ikke bli sittende hjemme til halve skolen for å fikse dataene deres, og få "stempelet". Vanskelig dilemma. =\

Hehe, morsomt og se folk syte over det der.. JEg bare sier "skaff deg ad-aware", og de ser på meg som store spørsmålstegn :)

Lenke til kommentar

Neptun_ : kjenner til det problemet der :D 80% av de jeg kjenner med data har nasty toolbars i Internet Explorer, fredrikrb inkludert ^^

 

Jeg skal bli gamerhore nå, kjøpt meg nytt skjermkort, 6600 LE, tviler på at det gir like mye ytelse for pengene som 9200SE 64 MB dog :p

Lenke til kommentar
Okei, vil dere høre min definisjon på spam i SO?

 

Det er når folk kommer med en setning ut fra løse luften, uten spesiell forklaring på hvorfor, hvordan, når eller lignende. Er så kjedelig å lese poster med en setning, av lite informativ verdi.

 

Min mening, regner med at jeg ikke er den eneste. Mulig dere mener det er sutrete, men...

Jeg er FULLSTENDIG enig med fredrik.

Folk bare pøser på med MEGET unødvendig info som egentlig ganske få vil lese.

Skjerp dere....

Lenke til kommentar
trenger kvinnfolk..!

 

det kjipe med og være hjemme ei uke er at man blir så forbanna vant til og kunne få seg noe når man vil.. ikke så veldig kos de første nettene alene igjen.. :hrm:

Enig. Håper denne kåtheten går over, ellers blir det stress hvis jeg forblir singel. :(

 

fredrikrb: I feel you, brother. Jeg synes at man bør svare hverandre i denne tråden; føler noen ganger at noen bare overser noen totalt. b-real, enig med deg også. Som vanlig. :)

Lenke til kommentar
gutter har har ikke så lett for å oppdage forandringer hos folk nei..

Det er tøv.

 

Kommer heller an på personen om man legger merke til om f.eks kjæresten din har fått et nytt smykke eller gjort noe med håret eller noe lignende.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Nesten ingen gutter som la merke til det nye håret mitt i dag, bare jenter. Er dere uoppmerksomme eller?  :dontgetit:

gutter har har ikke så lett for å oppdage forandringer hos folk nei..

tøv, visst man bryr seg så legger man jo merke til sånt lett. visst man ikke legger merke til at dama har vært hos frisøren så ser man altfor lite på dama.

 

men sikkert lett og overse forandringer på folk man egentlig ikke bryr seg no særlig om eller omgåes så ofte med.

Lenke til kommentar
gutter har har ikke så lett for å oppdage forandringer hos folk nei..

Det er tøv.

 

Kommer heller an på personen om man legger merke til om f.eks kjæresten din har fått et nytt smykke eller gjort noe med håret eller noe lignende.

Merker alltid når dama har fått seg ny frisyre eller nytt tøy...

Fordi det er som oftest jeg som betaler for det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...