Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

fredrikrb: I feel you, brother. Jeg synes at man bør svare hverandre i denne tråden; føler noen ganger at noen bare overser noen totalt. b-real, enig med deg også. Som vanlig.  :)

Ooh! Ei jente er enig med meg!

 

Jeg mener ikke at enkle svar på ting skal telle som spam, men plutselige utbrudd av halvveis uinteressante ting er litt pussig.

 

Som eksempel (ikke ment som noe personangrep)

 

jeg har vondt i øyet mitt :cry:

 

huff og huff

 

Her får vi bare enkel info servert. Ville blitt mye mer interessant (i den grad SO består av interessante ting), slik som hvorfor han har vondt i øyet? Om noe er gjort med det eller lignende. Nå blir det bare A uten B. :shrug:

 

Grinebiteren har talt. Er litt glad i dere, da. (Med unntak)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men sikkert lett og overse forandringer på folk man egentlig ikke bryr seg no særlig om eller omgåes så ofte med.

Jammen, disse gutta bryr seg jo om meg, og de ser det ikke for det. Må jo ikke være dama deres for at de skal legge merke til det.. Men ny øyenskygge la de merke til. Pussig gjeng. :roll:

Lenke til kommentar
men sikkert lett og overse forandringer på folk man egentlig ikke bryr seg no særlig om eller omgåes så ofte med.

Jammen, disse gutta bryr seg jo om meg, og de ser det ikke for det. Må jo ikke være dama deres for at de skal legge merke til det.. Men ny øyenskygge la de merke til. Pussig gjeng. :roll:

La oss andre få se og, da! :)

 

Vurderer å legge meg tidlig i dag, er altfor sent oppe for tiden. Og er dautrøtt på skolen, som om det egentlig spiller noen rolle, slappe skole. :green:

Lenke til kommentar

Heisann, der kom SO4 :)

 

Fikk en liten støkk når jeg kom igjen fra padlegreie og så den røde hengelåsen på SO3.

 

Så også at SteffyBoy hadde siste post, da tenkte jeg "SteffyBoy har blitt moderator..?" Men så så jeg jo at det var B|Real som slo til med en knakende god grunn til å stenge tråden :wee:

 

---

 

Noen burde lage i alle fall én regel for aldersgjettetråden, syns jeg.

 

---

 

Padling i regn er vått.

 

(Dette siste var en gave til fredrikrb: Enlinjes, faktisk 3-ords, setning uten videre mening.)

Lenke til kommentar

Eksamen i 10. er greit nok egentlig. Klarte meg veldig bra, og jeg er perhaps ikke den mest ivrige eleven at det gjør noe :blush:

 

Skal ned i morgen å spørre om noen vil gi meg deltidsjobb bare sånn fram til juni da jeg begynner på Opplysningen 1881.

Har mine tvil på at noen kommer til å ta i på å gi meg arbeid fram til juni, men vi får se hva som skjer i morgen :)

Lenke til kommentar
Eksamen i 10. er greit nok egentlig. Klarte meg veldig bra, og jeg er perhaps ikke den mest ivrige eleven at det gjør noe :blush:

Hmm... hvis det er greit i 10'ende så gruer jeg meg til videre skole :/

 

Er så stress med alt på vår skole, håper jeg kommer opp i matte og ikke Spynorsk

 

B|Real: Lest PM? ^^

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...