Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ble SO3 stengt på side 5001, egentlig?

Fordi folk spammet som noen h0rer for å si det mildt sagt for å få post nummer 10'000 og for å få slutt på spammen så stengte jeg threaden.

Og så ble det gjort enighet om å bare la den være stengt og opprette en ny SO.

Lenke til kommentar
*Skrive litt for å få SO4 blandt mine innlegg*

 

Rart å skrive SO4, gitt.

Du som er glad i å skrive korrekt - du burde vite bedre. "Blant" er korrekt, ikke "blandt".

 

;)

Blandt er en mer konservativ form. Word retter opp,og fjerner d-en. Men læreren min tørr ikke sette feil på det. Litt usikker på om den offisielt er en sideordnet form?

Lenke til kommentar
*Skrive litt for å få SO4 blandt mine innlegg*

 

Rart å skrive SO4, gitt.

Du som er glad i å skrive korrekt - du burde vite bedre. "Blant" er korrekt, ikke "blandt".

 

;)

Blandt er en mer konservativ form. Word retter opp,og fjerner d-en. Men læreren min tørr ikke sette feil på det. Litt usikker på om den offisielt er en sideordnet form?

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

 

I shall say no more.

Lenke til kommentar

forbanna norsklærere hele gjengen.. er piss lei av å høre folk prate om stavefeil/skrivefeil.. andre ting jeg begynner og bli rimelig lei av er det evige maset om antall poster, sidetall osv..

 

skulle innført et spambarometer på lik linje som advarselsystemet. 5 spam poster og du er ute i et par uker.

Lenke til kommentar
forbanna norsklærere hele gjengen.. er piss lei av å høre folk prate om stavefeil/skrivefeil.. andre ting jeg begynner og bli rimelig lei av er det evige maset om antall poster, sidetall osv..

 

skulle innført et spambarometer på lik linje som advarselsystemet. 5 spam poster og du er ute i et par uker.

:w00t:

 

Skolen slutter halv tre!

Lenke til kommentar
forbanna norsklærere hele gjengen.. er piss lei av å høre folk prate om stavefeil/skrivefeil.. andre ting jeg begynner og bli rimelig lei av er det evige maset om antall poster, sidetall osv..

 

skulle innført et spambarometer på lik linje som advarselsystemet. 5 spam poster og du er ute i et par uker.

Evt strengere moderering av spam.

 

PS: Cry me a river

Lenke til kommentar

Kan en mod banne meg til i morgen? Har ikke viljestyrke til å leggge meg. :p

 

(Og har heldagsprøve i morgen. Herlig!)

 

Edit2:

 

Blæh!

Bokmålsordboka

Ordboka har en overforbruksperre mot nedlastning utenfor Universitetet i Oslo. Du/dere har brukt den for mye. Vent en stund og prøv igjen.

 

insert into ordlogg values (sysdate,'egne:OVERFORBRUK','0','0',4)

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Huff, nå savner jeg min kjære. Gleder meg så til hun flytter til Sortland så jeg kan nå henne når man trenger en klippe å lene seg på :(

ditto..

 

det hviler en forbannelse over meg og min kjære, vi havner alltid på forskjellige steder her i verden.. men men, skal vel ikke klage. nå er det jo bare halve landet mellom oss.. før var det hele kloden..

 

kanskje om et år ender vi opp i samme by.. er vi heldige.

Lenke til kommentar
Huff, nå savner jeg min kjære. Gleder meg så til hun flytter til Sortland så jeg kan nå henne når man trenger en klippe å lene seg på :(

Langt unna eller?

 

Edit: tar kvelden.

Ca 3.5mil.

Dog er slutt på det når det er skoleslutt for da kommer hun til sortland og skal bo hos sin mamma :)

 

phax: Hvordan klarer du slik avstandsforhold? o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...