Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

 

phax: Hvordan klarer du slik avstandsforhold? o_O

klarer ikke la være.. :love:

 

vi har tilbringt litt tid sammen da, bodd sammen i et år ca.. men så må man jo studere.. hun skal til spania til høsten, 2x3mnd. men etter det så håper jeg at ting kan bli litt enklere. det sliter på oss begge og ha det sånn her.. men va skal man gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sittet i mange timer og snakket med ei jente på msn..hun er så fantastisk! Tror nesten jeg er forelska, selv om jeg ikke har møtt henne irl (om noe sånt er mulig da. I det minste liker jeg henne veldig veldig godt, og vi har kjent hverandre en stund)...Men det vil vise seg snart. Får endelig møte henne på fredag, gleder meg masse. Bare så synd med avstanden :(

Lenke til kommentar

Sir Maximus: Jeg tror forelskelsen gir seg ganske raskt når "jenta" viser seg å være Geir-Arne på 45.

---

Jeg får nok ikke sove inatt, nei. Jaja. Det blir kult med 9 timer norsk etter 0 timer søvn.

 

KILL ME NOW

---

Jeg legger meg nå. Snakkes om en time.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Nå har jeg sittet i mange timer og snakket med ei jente på msn..hun er så fantastisk! Tror nesten jeg er forelska, selv om jeg ikke har møtt henne irl (om noe sånt er mulig da. I det minste liker jeg henne veldig veldig godt, og vi har kjent hverandre en stund)...Men det vil vise seg snart. Får endelig møte henne på fredag, gleder meg masse. Bare så synd med avstanden :(

Pass på at det ikke er en Rolf eller Geir Adolf, da. :p

 

Over til noe mer seriøst. Det er kjipt med avstandfordhold.

Madammen skal kanskje flytte til sommeren, og det blir kjipt... ;)

Lenke til kommentar

Det var fint du starta med en ny tråd b-real, vi kan på en måte starte litt

med blanke ark igjen. Nye brukere vil føle at de vil klare å komme seg inn i

miljøet ved at de ikke lenger ser en tråd med et firesifret tall som kan komme til å ta motet fra de fleste.

Men jeg syns du bør få med en underoverskrift, enten den gamle,

eller "Les 1. post før du poster" eller noe sånt.

Warningsmileyen som jeg har øverst i denne posten burde også være der,

den blir lettere å få øye på :) .

 

Nå har jeg ikke begynt å lese her på SO 4, skal lese slutten av SO 3 før det.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...