Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lålålelålelålelålålelåa! Sameee! Ffffyh faehn! Ikke mer kaffe på meg nå. :no:

Kos med WoW da. :fun: Bortsett fra at en idiot inviterer meg til en gruppe, disconnecter og gjentar. Så da står man igjen med 3 andre i en gruppe som ikke skjønner hva som skjer. Ignorerte han nå da. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, dette er jenta som typen til venninna mi var utro mot henne med.  :no:

Er det mulig?

HAHAHAHA FY FAEN

Neida, kødda. Kjempesøt.

HAHA! :!:

Skrevet
Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert.

Åherregud! :!:

Skrevet (endret)

Sitter på forelesning, og kom på at jeg ikke har levert ex-phil (NTNU). Noen som føler seg snille? Stryker eksamen om den ikke leveres innen 14:00 i dag... send sms til *******

edit:

mob-nr. fjernet

Detta klarer jeg selv likevel

Endret av ZLatzman
Skrevet

Bedøk er like spennende som alltid! :ermm:

Jaja, jeg som har valgt det. Og det er bedre enn fysikk. :)

Er møte for styret i elevrådet om fem minutter da, så tror nesten jeg må stikke nå. :p

Skrevet

god morgen :D

dag her jeg mye og gjøre , jeg skal lever timeliste til manpower , jeg skal en tur ut på opplæringskontoret og snakke om fagprøven jeg strøyk , og så må eg fylle bensin på bilen , og rydde kjøkkenet

uff altfor mye og gjører i dag altså

Skrevet

NÅ! ble jeg sur/skremt. Dumme Furby-reklame på MSN og jeg hadde på svinehøyt volum :realmad:

Her lukter det Google Talk lang vei snart.

Når vi kom på skolen i dag ble vi møtt av mange fine 42" plasmaskjermer. Det var ganske kult. Men så stod det at vi har fri fram til Torsdag fordi de ikke er ferdig med å flytte inn i nye skolen. :hrmm: De skal jo ikke bygge mer hos oss likevel.

Skrevet
Du kan bytte mellom vinduene med alt+tab, aner ikke hvordan man minimerer :)

Lurer på om jeg runder 1000 innlegg i løpet av dagen  :hmm:

:p jeg eier deg i innlegg , har flerer her en du har totalt :p

min epenis er så STOR :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...