Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ser gjevnlig mrleftfield og volcov.. bor ikke langt unna herfra og koser en del på Egon..

Kan vi anta at Leftfield og Volcov også ser hverandre?

hehe ja ;) satser på den..

Skrevet
Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem?

Ja det er hun! :cry:

*legge i sengen og gråte*

Javel, det var hygglig. Da vet du mer om meg enn det jeg gjør selv. Kanskje ikke så rart.

Skrevet
Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem?

Hmm, ta en jente og plasser i en sosial smmenheng med en stooor gjeng nerder. Det må jo bare skje at noen blir småkåte :p

Tja. Venter på at hun poster i Babethreaden :green:

Skrevet (endret)
Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem?

Neei?

COCKTEASE! :mad:

*Tafse på.*

Jeg har postet der jeg Tomat-Ulf.

Endret av Tonio
Skrevet
Ø.B: Er det ryggen eller? Du fortjener det! Du har blokket meg ditt svin!

Litt hodepine bare. Kan ikke skjønne hvorfor. Ryggen går seg til.

Ja jeg blokka deg. Og problemet er? Du snakka ikke akkurat 24\7

Skrevet

Tonio har faktisk postet i babethreaden :green:

Menikke av seg selv da... Det tviler jeg også på at kommer til å gjøre

Tonio: Det var da enda godt å høre at du synes :) Det varveldig koselig :love:

Skrevet

Jeg kjenner ingen, men jeg vil ikke i viggoboblen, jeg vil være midt på treet med en stor stjerne rundt :whistle:

Næ, på tide å kjøpe pommes frites snart, og kjøpe kinobilletten.

*Slippe våte feltsko på Fredrik*

Skrevet (endret)
Jeg kjenner ingen, men jeg vil ikke i viggoboblen, jeg vil være midt på treet med en stor stjerne rundt :whistle:

Du kan da ikke droppe fellesskapet vi har i viggoboblen? Det er koselig å ha navnet sitt der.

edit:

@tonio: Du er jente, litt andre regler da.

Endret av ZLatzman
Skrevet

Tror vi får problemer med å lage et bekjentskapstre. Ta f.eks meg, Steffy er plassert langt fra meg, og det blir bare et salig rot om man skal dra streker mellom alle.

Skrevet

Så om jeg slutter å prate til deg blokker du meg?

Han sa da ingenting, men når jeg blokkerer han, Nei da må han mase om det på forumet.. Er da samme for meg om han er blokkert eller ikke liksom. Kan da oppheve den fuckings sperra jeg hvis det gjør han glad...

Skrevet
Ø.B: Er det ryggen eller? Du fortjener det! Du har blokket meg ditt svin!

Blokkert meg og eller? :dontgetit:

Skrevet
Ny update. Dette ble vanskelig...

:w00t: Viggobobla. :hmm:

Syns det burde vært et annet navn. For eksempel: Folk som er snille, men som aldri har møtt andre medlemmer fysisk. :green:

Skrevet
Tror vi får problemer med å lage et bekjentskapstre. Ta f.eks meg, Steffy er plassert langt fra meg, og det blir bare et salig rot om man skal dra streker mellom alle.

Vi skulle vært i slekt. Da er det mye enkere. For da kan man lage "etasjer" og greier.

Foreløpig er det slik at dem det ikke er strek imellom kjenner ikke hverandre. Den lange streken er uheldig, men alle som er på den har nok møttes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...