Gå til innhold

Forumet går som sirup


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vi er smertelig klar over at ting ikke har gått på skinne i den siste tiden.

 

Men slikt skjer når en av hovedserverene våre mister en disk, noe som medfører at vi må bruke tid på å få satt det opp skikkelig igjen. Noe som ikke er bare-bare desverre.

 

Vi driver og å tester ut nye systemer og for å slippe "ubehagelige" problemer i fremtiden, men alt tar som kjent desverre tid.

 

Forøvrig vil nok og nytt forum hjelpe bra på på hastighetene. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (chrisege @ 20/05/2005 : 07:04)
QUOTE (B|Real @ 20/05/2005 : 03:07)
QUOTE (O. B. Lix @ 20/05/2005 : 00:10)
Kommer det et nytt forum?

Ja, en ny version av det som blir kjørt nå, IPB 2 :)

Noen som vet når det kommer??

Som alle utviklerer pleier å si; 'When it comes.' ;)

Lenke til kommentar

QUOTE
Ueland Skrevet 19/05/2005 : 20:55
  Ja vi er smertelig klar over at ting ikke har gått på skinne i den siste tiden.

Men slikt skjer når en av hovedserverene våre mister en disk, noe som medfører at vi må bruke tid på å få satt det opp skikkelig igjen. Noe som ikke er bare-bare desverre.

Kondolerer da!

Problemet er at dette er farlig nære og gå utover min stakkars uskyldige gamle laptop grrrr, svært irriterende problem.

Det er liksom en ting at forumet er nede av og til, men nå har det vært mer eller mindre daglig periodisk treghet nokså lenge syns jeg. Virker til og være helt tilfeldig, plutselig blir det sirup, for å så gå kjapt, sirup, kjapt..

 

Vel vel, da er dere klar over det, og jobber med saken i alle fall, så får vi håpe det blir bedre veldig snart. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

QUOTE (Ueland @ 19/05/2005 : 19:55)
Ja vi er smertelig klar over at ting ikke har gått på skinne i den siste tiden.

Men slikt skjer når en av hovedserverene våre mister en disk, noe som medfører at vi må bruke tid på å få satt det opp skikkelig igjen. Noe som ikke er bare-bare desverre.

Vi driver og å tester ut nye systemer og for å slippe "ubehagelige" problemer i fremtiden, men alt tar som kjent desverre tid.

Forøvrig vil nok og nytt forum hjelpe bra på på hastighetene. :)

Noen idè om når det skjer...?

For nå er det ofte problemer syns jeg! :ermm:

Lenke til kommentar

QUOTE (Fiesta @ 01/06/2005 : 14:26)
QUOTE (Ueland @ 19/05/2005 : 19:55)
Ja vi er smertelig klar over at ting ikke har gått på skinne i den siste tiden.

Men slikt skjer når en av hovedserverene våre mister en disk, noe som medfører at vi må bruke tid på å få satt det opp skikkelig igjen. Noe som ikke er bare-bare desverre.

Vi driver og å tester ut nye systemer og for å slippe "ubehagelige" problemer i fremtiden, men alt tar som kjent desverre tid.

Forøvrig vil nok og nytt forum hjelpe bra på på hastighetene. :)

Noen idè om når det skjer...?

For nå er det ofte problemer syns jeg! :ermm:

Det har du rett i

 

Går ofte opptil 1-2 minuttar utan at forumet reagerer, og så plutseleg bruker det 0.043 sekunder på neste oppgåve. Byrjar å bli litt lei no.

 

Edit: Denne posten tok forresten 2 minuttar å registrere frå eg klikka "Svar".

Endret av zeph
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...