Gå til innhold

Fant to visa-kort - Finnerlønn?


Peterman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
500,-

 

Selskapet heter Teller AS, det er de du skal levere til..

 

Gjett om de narkomane benytter seg av dette... De får fem hundre for å levere tilbake lommeboken de har "funnet", robbet for cash. Resten er i gjerne.

Jeg fant et postbankkort, og leverte det i Postbanken. Det fikk jeg 200 kr for. Lettjente penger, men hadde jeg fått 300 kr mer for å sende det i posten?

 

At jeg ikke bare kjøpte et frimerke i stedet. Søren. :p

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Nå skal ikke jeg garantere noe, men dette er jo for å forhindre identitetstyveri, så selv om kortet er utgått på dato vil man fortsatt kunne bruke det til å legitimere seg med. Tross alt, hvor mange sjekker utløpsdatoen på kortet når de skal sjekke legitimasjon?

 

Ring til nummeret som står oppgitt og forklar saken, sannsynligvis får du finnerlønn for det.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg vet at denne tråden er gammel, men jeg tenkte jeg skulle komme med en veldig enkel smørbrødliste som kan være nyttig dersom man ønsker å få betalt for jobben man gjør...

Personlig kjører jeg taxi, og etter å ha prøvd å finne personen for å overlevere personlig, sender jeg inn kortene til Teller, og leverer inn førerkort/annet til politiet.

 

I løpet av de siste seks månedene har jeg levert inn 16 kort, og tjent meg noen ekstra kroner.

 

 

Del 1:

Skriv et enkelt utkast av et brev, som du sender med kortene.

Må inneholde navn, adresse og kontonummer du ønsker dusøren utbetalt til.

 

Del 2:

Dersom du har mange kort du skal levere inn samtidig, husk å send i f.eks smartpost eller med ekstra porto. Har opplevd å få trekk i dusøren når teller må betale ut postens krav på ufrankert post.

 

Del 3:

Send til

Teller AS

P.O. box 1356 Vika

0113 Oslo

Norge

 

Del 4:

Du får utbetalt 200 kroner per innsendt kort ca. 3-14 virkedager etter du har sendt dem inn.

 

Del 5:

Kjøp deg en ekstra pakke sigaretter når du er i butikken, og klapp deg selv på skulderen i viten om at en ukjent person ikke får stjålet sin identitet av øst-europeisk mafia.

 

 

 

Citronen, ditt fyrtårn i natt og tåke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at denne tråden er gammel, men jeg tenkte jeg skulle komme med en veldig enkel smørbrødliste som kan være nyttig dersom man ønsker å få betalt for jobben man gjør...

Personlig kjører jeg taxi, og etter å ha prøvd å finne personen for å overlevere personlig, sender jeg inn kortene til Teller, og leverer inn førerkort/annet til politiet.

 

I løpet av de siste seks månedene har jeg levert inn 16 kort, og tjent meg noen ekstra kroner.

 

...

 

 

Takk for fin "oppskrift". Har du sendt inn flere kort per gang, og dermed fått utbetalt antall kort x 200,- i en utbetaling (f.eks. 5 kort = 1000,-)?

 

Dette kan jo være greit å vite, dersom en skulle finne en lommebok med en 3-4 kort i..

Lenke til kommentar

 

Takk for fin "oppskrift". Har du sendt inn flere kort per gang, og dermed fått utbetalt antall kort x 200,- i en utbetaling (f.eks. 5 kort = 1000,-)?

 

Dette kan jo være greit å vite, dersom en skulle finne en lommebok med en 3-4 kort i..

 

Jepp. Pleier som regel å samle opp minst fem kort før jeg sender dem inn!

Dersom kortet har utgått gyldighet, får du ikke dusøren utbetalt.

 

Alltid hyggelig å innvitere en søt jente på middag ute, når Teller AS tar regninga :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...