Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klagestormen mot BBC er jo enorm nå. "I will never watch Top Gear with Chris Evans", osv osv. Seerne kommer til å følge Clarkson, Hammond, og May. Om de skaper et nytt program som ikke heter Top Gear har ingenting å si, for det er tydelig at seerne følger programlederne, og ikke navnet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser ikke helt relevansen med at de har hatt andre mindre populære programmer også.

Det er jo snakk om at de skal lage nytt bilprogram, ikke sende James May til Frankrike for å se på gamle gjenstander. 

Lenke til kommentar

Netflix blir da ikke mere populær bare fordi trioen havner på en netttjeneste få ser på  ( mang for nettflix men ikke så alt for mange i den store sammenhengen )

det finnes da nokk av kanaler man ikke rekker å få med seg

- Jo, netflix blir enda mer populære av å få TG-gutta i stallen.

- Jo, de har ekstremt mange seere og tåler sammenligning med hvilken som helst annen kanal.

- Hvilken enkeltkanal mener du når ut til flere seere enn Netflix?

Lenke til kommentar

Uansett hvor mye seere som Top Gear hadde som Netflix kanskje aldri vil nå kunne tjenesten/selskapet likevel få nok av valuta for pengene med et nytt program med Clarkson & Co.

 

Med tanke på at Netflix neste år skal begynne å satse på britiske originaler for tjenesten, spesielt i form av periodedramaet The Crown rundt Dronning Elizabeth II, så ville et program som Top Gear være midt i blinken både for et britisk publikum og et internasjonalt.

Og la oss alle sammen være litt realistiske her, lineære tv-kanaler er på vei til å dø. Netflix er mye mer riktigere sted for et program som "nye Top Gear" enn hva BBC noen gang var, eller ITV kunne blitt.

 

Klagestormen mot BBC er jo enorm nå. "I will never watch Top Gear with Chris Evans", osv osv. Seerne kommer til å følge Clarkson, Hammond, og May. Om de skaper et nytt program som ikke heter Top Gear har ingenting å si, for det er tydelig at seerne følger programlederne, og ikke navnet.

 

Nei, og slik Netflix kan promotere enkelte serier når de fokuserer nok på det så ville ikke det å etablere en ny serie med Clarkson, Hammond og May være noe problem.

BBC kommer til å tjene nok på rettighetene til serien i flere år framover, at de egentlig ikke trenger et nytt Top Gear. Men det er likevel en stor sjanse for at Top Gear med Chris Evans kan bli populært nok uansett. Bare neppe så stort som med trioen.

Lenke til kommentar

 

 

Det er et forsiktig estimat ja, så det ligger selvsagt en voldsom mulighet for Netflix her.

Det er jo programmet "topgear" som er populær og det får de ikke ta med seg

james may og Richard Mark Hammond hadde egen programmer på BBC der ingen snaker om at der er populære programmer

Alle programlederene og produsenten er gått. Clarckson og produsenten jeg ikke kommer på navnet i farten skapte det Top Gear vi kjenner i dag. Folk flest så på Top Gear fordi det var et bra og morsomt bilprogram ledet av akkurat denne trioen. Og svært mange av disse følger nok med de over på ny kanal. Hva det heter vil nok til syvende og sist ha lite å si. Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Uansett så blir det jo to konkurrenter, så det kan jo bli en interresant hvordan de klarer seg. Evans program kan jo bli en hit, hvis de klarer å fornye og bringe inn noe friske ideer til showet

 

Å kalle de konkurrenter blir litt som å kalle kino og tv som konkurrenter. Eller frukt og grønnsaker. 

Streaming mot lineær statelig sendt tv blir litt to forskjellig ting. 

Lenke til kommentar

Ser frem til begge programmene (hvis det blir noe av). For min del ble ofte Top Gear litt "mye". Som over gjennomsnittlig interessert i biler så blir jeg ofte irritert/skuffet når de ødelegger og skader biler med vilje. Dog så ser mange humor i dette.

 

Hvis Evans kan ta nye Top Gear til mer seriøse høyder, og de tre gutta kan fortsette på sitt gamle jeg på Netflix, hadde det vært en perfekt kombo.

Lenke til kommentar

for min del har netflix akdri vær av interesse .

mest fordi man får tid , dels fordi jeg frykter at man ikke selv kan bestemme når programmene skal sees

og så vil jeg jo ha lit mere en bare et program å se på

Ikke alltid så lett å forstå deg elgen, men mener du at du ikke liker Netflix fordi du frykter du ikke kan bestemme når du skal se programmet og du vil ha mer enn ett program å se på? Det er jo derfor de skapte Netflix. Valgmulighet til å se det man vil, når man vil.

 

 

Jeg vil heller ha Top Gear på Netflix foran ITV, for da slipper jeg å piratkopiere episodene og kan heller se de på Netflix som vi betaler for. Netflix har utrolig mye bra, og de beste programmene er originalseriene synes jeg (om man trekker fra det man har sett fra før av andre plasser, Breaking Bad feks). Orange is the new black, House of Cards, Marvels Daredevil + mye annet jeg ikke har rukket å se enda.

Lenke til kommentar

Helt utrolig. Være skeptisk til Netflix fordi man frykter at man ikke får velge selv når man skal se episodene. Noe som Netflix tross alt gjør mulig, og er det sterkeste salgstrikset Netflix og andre streamingplatformer har. Du burde heller være redd for motsetning, der du ikke får velge selv når du skal se episoden. Tror det KANSKJE heter noe med TV...

Lenke til kommentar

nå er jeg ikke den typen som ser så mye alle disse serien som sendes på tv lenger , for de har jeg ikke tid til

men enkelt av dem følg jeg med på

 

de få seriene det er reklamert for på nettflix har ikke falt i min smak

derfor er det lit mye å måtte betale 80 kr pr måned for 4 timer med topgear gjengen ( hvis det kommer  en ny episode hver uke )

da vil man ha lit mere

og da får jeg lit for dårlig tid til når man skal følge med på andre programmer på vanlig tv og samtidig  ære her på forumet 

jeg har også en jobb og passe og andre ting å bruke pcen til

og så har man også en del tegneserier jeg er kommet i etterskudd med

 

Da blir nettflix som å leie en film man ikke får tid til se før fristen går ut

Lenke til kommentar

Helt utrolig. Være skeptisk til Netflix fordi man frykter at man ikke får velge selv når man skal se episodene. Noe som Netflix tross alt gjør mulig, og er det sterkeste salgstrikset Netflix og andre streamingplatformer har. Du burde heller være redd for motsetning, der du ikke får velge selv når du skal se episoden. Tror det KANSKJE heter noe med TV...

problemet er jo at man må betale for en haug av tjenester hvis man skal få se det man egentlig ønsker , samtid så får man som oftest også mye annet drit med på kjøpet

 

men når man er inne på  det

finnes det en skikkelig oversikt og beskrivelse av det de sender som er tilgjengelig uten at man nå være innlogget  ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...