Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

For min del kan de droppe "celebrity in a reasonably priced car" og kjendisintervju.

Kutter de ut den kjedelige fyllmassen, blir programmet bedre.

 

Kanskje BBC kjøper tilbake programmer de lager på sikt.

Ironisk nok er kjendis-delen (både intervju og kjøring) noe av det mest populære, og det visste trioen også. Om de tar noe lignende med i sitt nye program tviler jeg på, men mulig de forstår at det gir et mye bredere publikum og tar det med likevel. For bil-entusiaster kan det være gøy å se hva andre bil-interesserte kjendiser har slags biler og hvordan de kjører. For de som ikke bryr seg om bil får et lite avbrekk fra de vanlige bil-delene av programmet.

 

Det er som regels litt kjipt når man ikke engang har hørt om kjendisen de intervjuer, men jeg synes den delen av Top Gear var flott. Morsomt å se Clarkson prate med andre. Det blir et avbrekk fra sketsjene (som kan være forutsigbare), og humoren virker mer flytende og ikke så planlagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper (og håper) BBC new TG beholder kjendis-/sladrebiten, samt vokser den ørlille biten som var av faktiske biltester for "vanlige folk", mens "House of cars" får mer av det crazy, specials og storyline-type ting.

Håper også det.

 

Om de gjør det slikt så er det faktisk mulig at begge programmene blir superpopulære (med en knapp på Clarkson og gjengen som ledere såklart). At de utfyller hverandre litt.

 

Blir de for like så kan det bli et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som vett om når klippene fra de siste episodene i sesongen som ble avbrutt blir vist ?
Mtp. Clarkson har vært hos BBC for å få lagt inn voiceover. 

Lenke til kommentar
 

Noen som vett om når klippene fra de siste episodene i sesongen som ble avbrutt blir vist ?
Mtp. Clarkson har vært hos BBC for å få lagt inn voiceover. 

 

 

Den nye episoden blir vist 2030 neste mandag (29.06) på bbc brit for de som orker å vente et døgn og trenger episoden tekstet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, det eneste som stort sett går der er TG, Pointless, IQ, Would i lie to you? Live at Apollo og et par andre show, men de fire første er hva som blir sendt i en evig runde på kanalen, gjerne samme episode 3-4 ganger om dagen! Det er forsåvidt også derfor TG ikke fikk den "live" sendingen som store deler av kloden fikk i våres, fordi BBC sparte den nye sesongen til de lanserte Brit.

Lenke til kommentar

 

gjerne samme episode 3-4 ganger om dagen

 

Skulle ynskje dei kunne slutte med dette. La det gå eit par veker mellom same episode, minst.

 

 

Man kan jo lure på hvorfor de gjør det . de er uansett ikke alene om det

jeg tror at årsake kommer av disse 3 punktene :

1 :Dere bør ha i tankene at at et selskap ønsker flest mulige seere til programmene , derfor prøve de å ta seere fra hverandre ved send samtidig

   det også fordi døgnet er bare 24 timer og de ønsker at seerne få tilbudet hele tiden

2: så har man menneskene som skal se dem som ønsker å se dem til forslkelige tider , det på grunn av punkt 1

    programmene man ønsker å se går jo gjerne på samme tid

3:  selskapen må også konkurrere  med andre medier som HBO og nettflix

Lenke til kommentar

Jeg venter aldri på TV, det er bare noe jeg slår på, switcher gjennom, og blir sittende og se på andre ting mellom reklamepauser og sånt.

 

Er det en gammel Top Gear episode ser jeg den..er det en dokumentar jeg syns var kul sist gang jeg så den er det greit å se på.

Ellers er det bare noe som står på i bakgrunnen hele dagen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vett om når klippene fra de siste episodene i sesongen som ble avbrutt blir vist ?

Mtp. Clarkson har vært hos BBC for å få lagt inn voiceover.

 

Den nye episoden blir vist 2030 neste mandag (29.06) på bbc brit for de som orker å vente et døgn og trenger episoden tekstet :)

Lord Nuker, kan du være feilinformert? I min get-guide står det QI 2030 den 29. Kl 22 kommer "Top Gear Ambitious but.. E03".

 

Edit: reklamen sa seg nettopp enig med deg, tydeligvis get som roter

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...