Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er skriptingen som irriterer meg, men begge seriene har kommet seg betraktelig siden start.

 

Nåja, UK er rimelig godt skriptet det også gitt.

Jojo, men de tre er likevel bedre sammensveiset og ikke like obvious som på de andre seriene. Og de bruker vel kanskje sin "egen humor" fremfor at noen manusforfattere dikter opp alt, slik jeg ser for meg at de andre seriene gjør.
Lenke til kommentar

Nettopp sett alle episodene av Top Gear US, syns ikke de kan måle seg med UK i det hele tatt. Mange av challengene er tatt rett ut fra UK fra start til slutt, så dårlig skripta at det er til å dø av, ikke noe som helt fornermende til noen.

 

Også varer det rund 45 min, noe som er alt for kort og 10 min av disse brukes til å vise hva som skal skje og har skjedd ved vær jævla pause

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg må innrømme at jeg savner litt mindre "POOOOOWAAAAAAAAH" og superduperbiler og litt mer utfordringer (selv om de er tildels mye skriptet, mer i det siste en før) og mer tester av vanlige biler, ikke nødvendigvis alle biler og i vært eneste show, men av og til.

 

Begynner egentlig å miste meg litt som seer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg må innrømme at jeg savner litt mindre "POOOOOWAAAAAAAAH" og superduperbiler og litt mer utfordringer (selv om de er tildels mye skriptet, mer i det siste en før) og mer tester av vanlige biler, ikke nødvendigvis alle biler og i vært eneste show, men av og til.

 

Begynner egentlig å miste meg litt som seer.

 

Enig, forrige sesongs utfordringer så ut som manusforfatterene hadde vært litt mye inn i bildet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...