Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i all verden er det mulig å gi Xbox-versjonen av dette spillet noe annet enn en 10'er i grafikk?! Det ser jo helt sinnsykt ut!! Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg sagt at det var et Xbox 2-spill da jeg prøvde det på Xbox'en for første gang! I tillegg går spillet helt smooth hele tiden, til og med smoothere enn de fleste spill som har langt dårligere grafikk!

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden er det mulig å gi Xbox-versjonen av dette spillet noe annet enn en 10'er i grafikk?! Det ser jo helt sinnsykt ut!! Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg sagt at det var et Xbox 2-spill da jeg prøvde det på Xbox'en for første gang! I tillegg går spillet helt smooth hele tiden, til og med smoothere enn de fleste spill som har langt dårligere grafikk!

Spillet har fått utrolig sterke 9/10 på grafikk, det i seg selv er litt av en prestasjon. At det ikke får full pott er grunnet enkelte småfeil/mangler spillet igjennom, særlig med tanke på Herr Fishers interaksjon med miljøet rundt seg (blant annet gardiner, teltduker og lignende).

 

Finner det litt underlig at du sammenligner det med et spill på Xbox 2 rent grafisk, hvor mange spill har du testet på Microsofts andre konsoll? Stillbilder fra EA er ikke nok til å dømme det visuelle på neste generasjons Xbox, det er helt sikkert. :)

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest inneholder dette spillet kopi-sperrer som går helt inn i kjernen av Windows og endrer hvordan IDE driverene i Windows virker. Dette kan skape ustabiliteter i Windows generelt. Disse system-driveren som blir inst. sammen med spillet blir IKKE avinst. selv om man avinst. selv om kan avinst. selve spillet. De vises i enhetsbehandling hvis man slår på skjulte enheter.

 

Jeg vet ikke mer om dette så langt.. men dette er ihvertfall noe jeg ikke vil ha på min PC.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...