Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå.

 

En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi?

 

Kjøp en Furch Durango.

5000 kroner. Grisegod.

Lenke til kommentar
Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå.

 

En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi?

 

Kjøp en Furch Durango.

5000 kroner. Grisegod.

 

Jeg vil prøve gitaren før jeg kjøper den, å jeg har ikke mulighet til det i Sarpsborg i alle fall. Får lete litt rundt å sjekke opp. Jeg kan kanskje prøve å få et tilbud på Crafter gitaren. Prøve å få den til 5500kr..

 

Dessuten er vel Durangoen dreadnought og ikke el-akustisk?

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Noen som vet om en bra preamp til en rimelig pris? :)

Marshall JMP-1 får du omtrent kastet etter deg på bruktmarkedet. Begynn med å sette midrange på -6 (laveste) og jobb derfra, så er det mulig å skru bra metal-lyd på den.

 

Denne f.eks:

http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=220658

 

 

Er den gått ut av markedet? Finner den ikke på marshall sine sider.. :ermm:

 

Er det et problem?

Lenke til kommentar
Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå.

 

En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi?

 

Kjøp en Furch Durango.

5000 kroner. Grisegod.

 

Jeg vil prøve gitaren før jeg kjøper den, å jeg har ikke mulighet til det i Sarpsborg i alle fall. Får lete litt rundt å sjekke opp. Jeg kan kanskje prøve å få et tilbud på Crafter gitaren. Prøve å få den til 5500kr..

 

Dessuten er vel Durangoen dreadnought og ikke el-akustisk?

Trenger den være el-akustisk da?

Lenke til kommentar
Huff, jeg må bare spørre her, hva heter den siden der en haug med skaler er listet opp, selve bakgrunnen er gul og man kan bestemme hvilken tuning man har gitaren i. Jeg finner ikke siden igjen:S
http://www.looknohands.com/chordhouse/guitar/index_rb.html

 

edit:

Var innom Hagstrøm igår og fikk kjøpt meg en fet bærereim til gitaren :D

svart silke med gule "Toxic contamination" merker på. kan laste opp noen bilder av den senere.

Silke faktisk. Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...