Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med en egen Guild Wars seksjon på gamer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Total War har 203 tråder og har derfor egen seksjon. GW har bare rundt 60 (blir det sagt i denne tråden) og det er langt fra nok synes jeg. Når GW får 200 skikkelige tråder, så kan det få sin egen seksjon.

 

Til sammenligning har WoW 2600 tråder.. ja, GW er sikkert like populært.

Tror du Total War hadde 200 tråder når den fikk egen kategori? :lol: Den hadde vel rundt 60 den oxo tenker jeg. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne at dere skal få deres egen kategori, da mange av kategoriene,

(særlig: "Diskuter spill og tilbehør - PC) blir oversvømt av Guild Wars -tråder,

og syns også dere er blitt urettferdig behandlet i forhold til meg en gang. (se neste avsnitt)

 

Når det gjelder Rome TW ble det etter en god stund laget en egen kategori,

etter mye mas fra meg. Etter rundt en månede var det 100(!) tråder som det var skrevet i "de siste 30 dagene".

Når det startet var det rundt 10 tror jeg...

Derfor syns jeg det er helt teit at dere ikke har fått en egen kategori, dere

har rett og slett mange fler tråder!

Mitt eksempel viser jo også at antall tråder og diskusjoner rundt ett spill blir

faktisk mye større med en gang det får en egen kategori, allerede etter en uke hadde vel TW kategorien rundt 40 tråder.

 

TSP

Lenke til kommentar
*snip snapp*

Mitt eksempel viser jo også at antall tråder og diskusjoner rundt ett spill blir

faktisk mye større med en gang det får en egen kategori, allerede etter en uke hadde vel TW kategorien rundt 40 tråder.

 

TSP

Word!

Bare enda en grunn til å få egen kategori, for gamer.no vil vel ha et så aktivt som mulig forum!

Lenke til kommentar
*snip snapp*

Mitt eksempel viser jo også at antall tråder og diskusjoner rundt ett spill blir

faktisk mye større med en gang det får en egen kategori, allerede etter en uke hadde vel TW kategorien rundt 40 tråder.

 

TSP

Word!

Bare enda en grunn til å få egen kategori, for gamer.no vil vel ha et så aktivt som mulig forum!

pokker hadde tengt å skrive det og :p

Lenke til kommentar
Det er nok en løpende vurdering.. Men nå har det kanskje blitt en prinsippsak hos moderatorene å ikke lage egen kategori pga. alt maset..

Jøje meg. Vi sitter ikke akkurat og lusker i kulissene og sier at "Ha ha, de vil ha en Guild War-kategori, ja! Vi får nå se på det! Rofl, rofl!".

 

GW er ikke omdiskutert nok til å rettferdiggjøre en ny kategori. GW-tråder oversvømmer ikke spill-delen av forumet på samme måte som WoW hadde gjort uten egen kategori. Mye av dette er deres egen feil, siden dere opprettet og bruker "Snakke om Guild Wars? Gjør det her!"-tråden.

 

En annen ting. Det virker som om enkelte tror at det å tyte nok til kategorien til "spill X" blir opprettet gir en eller annen merkelig form for status. Det er en kategori hvor folk plasserer tråder, som gjør at forumet blir litt mer oversiktelig. Enkelt og greit.

 

GW er ikke omdiskutert nok til å ha en egen kategori.

Lenke til kommentar
Det er nok en løpende vurdering.. Men nå har det kanskje blitt en prinsippsak hos moderatorene å ikke lage egen kategori pga. alt maset..

Jøje meg. Vi sitter ikke akkurat og lusker i kulissene og sier at "Ha ha, de vil ha en Guild War-kategori, ja! Vi får nå se på det! Rofl, rofl!".

Jeg har nok sett dere, så :!:

 

 

Men, men - har ikke gw flere tråder i løpet av 2 uker enn total-war hadde etter 2 uker?

Lenke til kommentar

Både ja og nei...

Etter 2 uker i spillkategorien hadde det rundt 50-60 tråder vil jeg tippe,

men i løpet av 2 uker uten spillkategorien var det vel bare rundt 10 (2 store).

 

Edit: Det var forresten en prøveordning, hvis ikke aktiviten steg til "Spillforumverdig" innen 30 dager ville den bli fjernet.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...