Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med en egen Guild Wars seksjon på gamer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle sammen (-moderatorer):

 

Hvis det blir nok tråder om GW så blir det en GW seksjon, sånn er det bare.

 

Jeg har laget et par GW tråder selv, og er fornøyd med måten det er lagt opp på nå.

 

Og det er som psilocybe sier, hvis det kommer så mange GW tråder at det blir "oversvømming" så gjør de noe med det.

 

Slutt å syt og lag/svar på GW tråder isteden!

Lenke til kommentar
Alle sammen (-moderatorer):

 

Hvis det blir nok tråder om GW så blir det en GW seksjon, sånn er det bare.

 

Jeg har laget et par GW tråder selv, og er fornøyd med måten det er lagt opp på nå.

 

Og det er som psilocybe sier, hvis det kommer så mange GW tråder at det blir "oversvømming" så gjør de noe med det.

 

Slutt å syt og lag/svar på GW tråder isteden!

Poenget er jo at det innimellom er oversvømt! For noen dager siden var 5-7 av topp 10 trådene om guildwars. Sikkert flere nedover også..

 

Men, fra nå av skal jeg holde meg langt unna denne tråden, så blir sikkert alle fornøyd!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns det bare blir mer og mer poster/topicer om Guild Wars nå, til tider er det faktisk oversvømt med poster/topicer om Guild Wars i toppen av "Diskuter spill og tilbehør - PC" forumet.

 

Men uansett, jeg hadde værtfall blitt glad for et eget Guild Wars forum, jeg tror at spillet begynner å bli ganske populært nå, syns værtfall populæriteten blant norske som har startet å spille Guild Wars har blomstret sikkelig den siste tiden!

 

Så mitt spørsmål er vel egentlig hva dere adminer/moderatorer ser på som nok poster om Guild Wars det skal til for at vi skal få vært eget forum?

Lenke til kommentar

Det er nå 60 tråder om Guild wars de siste 30 dagene, med søk i kun emnetittelen på "gw" "guild wars" og "guildwars" til sammen fant jeg da rundt 60 tråder.

(En økning på 20 tråder på 10 dager)

Syns dette er nok, uantsett har man flere ganger bevist at et emne blir mye mer/bedre diskutert, når det får egen kategori.

Ikke telt stengte emner, tråder i "Diskuter artikler" eller "Guild/klandiskusjon".

(Tok med en tråd tråden om WoH da jeg anser det, som en informasjonstråd, som sikkert vil ønskes flyttet til Guild wars -kategorien (hvis den kommer).

 

Jeg har ikke spillet og kan derfor ikke anse meg som noen fan, men synes alltid jeg ser Guild Wars tråder rundt på hele siden og det kan få enkelte til å overse

andre tråder om andre ting.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

De siste 30 dagene

 

Tråder med "GW" i tittelen: 18

Tråder med "GuildWars" i tittelen: 20

 

Rart dette ikke er nok (?)

 

Synes man kunne opprettet en kategori for GuildWars og fjernet kategorien for Far Cry og Grand Theft Auto, da det er veldig lite aktivitet i disse to.

 

Er forresten heller ikke særlig mye aktivitet i Total War-serien kategorien eller Battlefield-kategorien heller.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
De siste 30 dagene

 

Tråder med "GW" i tittelen: 18

Tråder med "GuildWars" i tittelen: 20

 

Rart dette ikke er nok (?)

 

Synes man kunne opprettet en kategori for GuildWars og fjernet kategorien for Far Cry og Grand Theft Auto, da det er veldig lite aktivitet i disse to.

 

Er forresten heller ikke særlig mye aktivitet i Total War-serien kategorien eller Battlefield-kategorien heller.

Far Cry kan godt fjernes, TW og GTA forumene vet jeg ikke noe om, men battlefield tror jeg det kommer til å bli mye mer aktivitet i etter BF 2 kommer...

Nok OT.

 

Er det ingen moderatorer som kan komme men en kommentar? Guild Wars communityen bare vokser og vokser her på forumet spør du meg...Og å si at det nå ikke er nok poster til at GW kan få sint eget forum blir litt feil syns jeg, er nok av tråder om GW og det blir bare fler og fler!

Lenke til kommentar

Kanskje, kanskje ikkje.

 

FarCry versjon kommer på konsoll.

Grand Theft Auto kjem til PC og PSP.

Battlefield 2 kjem.

Total War serien får utvidelsespakke. Så da trengs sannsynligvis desse kategoriane likevel, may. Aktiviteten vil vera meir når dette kjem. Fjerner vi desse vil jo Diskuter spill og tilbehør - Generelt, Diskuter spill og tilbehør - PC og Diskuter spill og tilbehør - Konsoll blir såkalt "oversvømt". Slik som Guild Wars har tendes til å gjere no. :)

 

Forstå meg rett.

Lenke til kommentar

Hvis du ser på posten min så har jeg begrunnet at GuildWars trenger å få sin egen kategori basert på antall tråder postet om GW de siste 30-dagene.

 

38 tråder med GW eller GuildWars i tittelen de siste 30-dagene viser at GuildWars er omdiskutert her på forumet.

 

Så hva er problemet? Fjern heller noen av spillene som har egen kategori som er mindre omdiskutert enn GW, som IKKE har egen kategori.

Lenke til kommentar

Stemmer mini me!

 

@ BTK: Ikka bare søk på "GuildWars" og "GW", men på "Guild Wars" også (mellomrom)

 

edit: @ Kjet!l^ : Du har et poeng der :hmm: , men forumet blir fortsatt oversvømt av Guild Wars tråder her og der.

 

Det KAN være bare midlertidig denne stromen rundt dette spillet er, men det er da vel verdt et FORSØK?

 

Hva er egentlig så gæærnt med å lage kategorier til omdiskuterte spill med når det har vært mye aktivitet en stund? Man trenger jo ikke vente et helt år for å se om det varer heller.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Etter å ha søkt på "Guild Wars" fikk jeg opp hele 40 (!) tråder med "Guild Wars" i tittelen, det er bare på de 30 siste dagene.

 

Så da har vi altså 78 tråder omhandlende GuildWars, som har blitt lagd de siste 30 dagene.

 

Hvis ikke dette kvalifiserer til egen kategori, så gjør ingenting det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...