Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med en egen Guild Wars seksjon på gamer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh. Forklar hvorfor en egen kategori gjør at dere kan diskutere noe "litt friere". De samme retningslinjene gjelder uansett hvilken kategori tråden er i.

 

En gang til, med te-skje. En kategori er intet mer enn en kategori.

Tenk deg at du har en katalog på PC-en. Denne katalogen inneholder bilde-filer, heter "bilder". Disse bildene er av assorterte grønnsaker, og for å gjøre det litt mer ryddig, lager du en egen kategori for erter, gulrøtter og poteter, siden det er disse grønnsakene (selv om potet ikke er en grønnsak, men men..) du har flest bilder av.

 

I fremtiden vil du legge erte-bilder i erte-kategorien, gulrot-bilder i gulrot-kategorien, og potet-bilder i potet-kategorien. Får du etterhvert mye bilder av bønner, kan du lage en bønne-bilde-kategori, slik at de ikke gjør hovedkatalogen rotete.

 

GW er et bilde av en bønne.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Øh. Forklar hvorfor en egen kategori gjør at dere kan diskutere noe "litt friere". De samme retningslinjene gjelder uansett hvilken kategori tråden er i.

 

En gang til, med te-skje. En kategori er intet mer enn en kategori.

Tenk deg at du har en katalog på PC-en. Denne katalogen inneholder bilde-filer, heter "bilder". Disse bildene er av assorterte grønnsaker, og for å gjøre det litt mer ryddig, lager du en egen kategori for erter, gulrøtter og poteter, siden det er disse grønnsakene (selv om potet ikke er en grønnsak, men men..) du har flest bilder av.

 

I fremtiden vil du legge erte-bilder i erte-kategorien, gulrot-bilder i gulrot-kategorien, og potet-bilder i potet-kategorien. Får du etterhvert mye bilder av bønner, kan du lage en bønne-bilde-kategori, slik at de ikke gjør hovedkatalogen rotete.

 

GW er et bilde av en bønne.

:huh: --- :confused:

 

Yea yea what ever..

 

Men det blir jo flere tråder om guild wars når dere oppretter en kategori dedikert til Gw.

Lenke til kommentar

Digger GW selv, men egen katogeri kommer ette hvert som spillet samler opp folk. Visst dere ser på de spillene som har egen katogeri så er mangen av spillene hvert ute lenge og de er serie spill 1, 2, 3 osv.... Litt tolmodighet lønner seg. Tror ikke det gjør saken bedre med at vi maser og maser her. Finn heller på noen topics om de minste ting med GW og legg dem til under Diskusjon om Spill og tilbehør til PC. F.eks hvordan gjøre det og det questet, hvor ligger det og det stedet.

Lenke til kommentar
Ikke for å krangle eller noe, men hvis det ikke er vits med en egen kategori, hvorfor har andre spill som WoW og Total War sin egen kategori da?

Tja kanskje fordi WoW har 2600 emner og GW har 60? Det er ikke noe særlig populært/omdiskutert og da får det ikke egen kategori.

Guild wars har kommet opp i 76 nå ;)

 

Edit: Jeg søker fremdeles etter "guild wars" , "guildwars" og "gw".

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Jeg telte 40 "gyldige" tråder nå. Tok ikke å telte tråder i "Diskuter artikler" eller Guild/klandiskusjon og rekruttering. Tok heller ikke med "delte tråder", stengte tråder eller denne tråden.

 

Søkte bare i tittelen på trådene og i innlegg 30 siste dager.

Søkeordene var "guild wars", "gw" og "guildwars".

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Synes jeg også, ingen av de trådene "går ut" før om minimum 8-10 dager heller, og det er jo bare snakk om noen tråder.

 

@ ttt: Mange, deriblant meg føler det faktisk som vanskelig å opprette mange tråder som handler om et spill når det ikke har sin egen kategori. Ikke vet jeg helt hvorfor, men kanskje har det noe med at man føler at andre vil mene du er altfor ivrig, er en spammer osv. en annen indikator kan være at du føler at du plager andre, med å oversvømme dem med tråder, så andre tråder ikke blir sett og man får en slags skyldføelse for at de ikke lenger har det så enkelt med å bli sett.

Man er også reddere for å starte mange tråder om et spill fordi man føler man ikke

kan diskutere helt fritt om spillet, som man kan i sin egen kategori.

 

Men uantsett vi er forskjellige, og mange klarer nok dette, men ikke jeg og mange andre.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...