Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med en egen Guild Wars seksjon på gamer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ BTK: Du må trekke fra tråder under "Diskuter artikler" og "Guild/klandiskusjon og rekruttering" OG stengte tråder.

Da blir det rundt 60 aktive tellende tråder som jeg skrev i morges.

 

@ Specter: Det er det ikke ;) , men sett at du hadde et problem eller ville diskutere et annet spill, ville det sannsynligvis (bare kanskje, ikke sikkert!) bli oversvømt av andre tråder, slik jeg ser det kan det hindre andre i å få hjelp eller få i gang en diskusjon om et annet spill.

 

Som jeg har sagt før, jeg er ingen fan, jeg har ikke spillet. Men syns det er frustrerende med "Guild Wars" tråder overalt.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Ok, men det burde likevel holde til egen kategori.

 

En annen ting, se bare på hvor mange innlegg det er i den GuildWars tråden ("Diskuter GuildWars her" eller noe sånt).

 

Klinkende klart at dette er det meste omdiskuterte spillet på forumet for tiden. Og mye mer diskutert enn mange av spillene som faktisk har egen kategori.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Den såkalte "oversvømmingen" av Guild Wars-tråder er ikke så problematisk som dere skal ha det til. Det blir opprettet en Guild Wars-kategori når vi føler behov for det, slik vi har sagt mange nok ganger nå. Kanskje i kveld, kanskje i morgen, kanskje en annen gang denne uken eller neste uke, eller kanskje aldri. Denne tråden stenges, da vi er lei av å se de samme argumentene repeteres om og om igjen.

 

Det hjelper ikke at de samme folka maser og maser på nytt og på nytt, og vi merker raskt hvis tråder med dårlig kvalitet opprettes kun for at antallet tråder skal øke raskt. Vi følger med på utviklingen, og gjør de grepene som trengs når det trengs. Vi er like opptatt av et ryddig forum som dere, men gidder ikke bruke masse tid på flytting av tråder før vi føler det er absolutt nødvendig. Vennligst respekter denne beslutningen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...