Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med en egen Guild Wars seksjon på gamer?


Anbefalte innlegg

hei..

 

 

Har en følelse at denne kommer til å bli stengt egentlig.. men jeg føler at kanskje vi kunne fått et eget Guild Wars seksjon på spillsiden. der alle andre populære spill er..

 

Dette

er poster innen disse 30 dager. å dette er lenge før spillet kommer, å når spillet kommer tipper jeg at det vil bli mangdoblet med poster..

 

dette er bare et forslag, som jeg håper dere hos gamer vil lage :yes:

tross alt så er det et populært spill, selv om det ikke er blitt sluppet ut enda :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Listen over poster du viser til i din link viser både World of Warcraft-tråder og Guild Wars-tråder. Et søk viser at det er kun 11 tråder med "Guild Wars" i tittelen de siste 60 dagene. To av dem er tråder dedikert til nyhetsartikler på Gamer.no. Det blir derfor ikke aktuelt med egen kategori for dette spillet.

 

Flytter forøvrig tråden til "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Listen over poster du viser til i din link viser både World of Warcraft-tråder og Guild Wars-tråder. Et søk viser at det er kun 11 tråder med "Guild Wars" i tittelen de siste 60 dagene. To av dem er tråder dedikert til nyhetsartikler på Gamer.no. Det blir derfor ikke aktuelt med egen kategori for dette spillet.

 

Flytter forøvrig tråden til "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)".

Jeg tror dette er på grunn av tråder som "Snakke om Guild Wars? Gjør det her!".

 

Greit nok, man kan snakke om GW her, men ikke lett til å finne frem til spesielle ting som hvordan man tar screenshot uten å vise HUD.

 

Stemmer for :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tror dette er på grunn av tråder som "Snakke om Guild Wars? Gjør det her!".

 

Greit nok, man kan snakke om GW her, men ikke lett til å finne frem til spesielle ting som hvordan man tar screenshot uten å vise HUD.

Løsning: Opprett en tråd hvor du spør hvordan man tar skjermbilder uten HUD i Guild Wars.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men nå er det vel på tide med en liten revurdering av saken. Et lite søk ga meg 1050 svar i tråder alle dedikert til Guild Wars. Dette er en tredjedel av det spill som har vært i butikkene i over et halvt år. Og med tanke på alle positive annmeldelser spillet får, er det liten tvil om at det kun vil få flere og flere spillere.

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar

Jeg har funnet 60 poster som har enten: guild wars, guildwars eller GW i topic alene. Med tanke på ekspansjonspakker som kommer i fremtiden og alle spørsmål som kommer etter hvert som det blir enda mer populært er det kanskje på tide med en egen seksjon?

 

Sammelignet med f.eks total war som har sitt eget forum så har jo den "bare" 203 poster siden begynnelsen. Tror nok guild wars tar igjen det ganske snart.

Lenke til kommentar
Og "vi" er kor mange % av heile forumet?

Mer en du klarer å telle :roll:

Vi er faktisk nesten like mange som liker gw som wow faktisk ...

 

Men vist ikke du liker gw kan du trykke på tilbake knppen dun makk!

(Eller det røde krysset oppe i høyre hjørne)

 

Jeg sier bare ha deg til he**** ut at tråden!

 

 

 

(vist du ikke liker gw så ikke plag oss...)

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Hallo!

 

Eg quoter meg sjølv fra innegg lenger oppe i tråden;

 

Tiden er kanskje inne no. Blant dei 30 siste dagene er det oppretta 25 tråder om Guild Wars og da er Guild/klandiskusjon og rekruttering utelukket.

Eg står for at GW skal få sin eigen seksjon.

 

Eg berre tulla med Maverick of Zoot og dei heile blei no utruleg off-topic.

 

Edit: leif

Endret av zefler
Lenke til kommentar
Gi Guild Wars sin egen seksjon, det r vel ikke så mye å forlange av et så stort spill.

 

 

Hvis ikke det skjer noe snart slutter jeg å besøke gamer.no, og setter heller spillegal.no som min personlige startside.

:!:

 

Kven bryr seg :p

virket litt negativ her da. :ermm:

 

Eg berre tulla med Maverick of Zoot og dei heile blei no utruleg off-topic.

ok da :p Endret av mini me
Lenke til kommentar

25 poster er ikkje i nærheten av det som må til for egen kategori, og man kan jo ikkje opprette kategorier fordi noken forumbrukere trur at det vil bli postet masse i fremtiden.

Guild Wars er ikkje eit av dei mest omdiskuterte spilene, og hører derfor ikkje til i den kategorien.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet 60 poster som har enten: guild wars, guildwars eller GW i topic alene. Med tanke på ekspansjonspakker som kommer i fremtiden og alle spørsmål som kommer etter hvert som det blir enda mer populært er det kanskje på tide med en egen seksjon?

 

Sammelignet med f.eks total war som har sitt eget forum så har jo den "bare" 203 poster siden begynnelsen. Tror nok guild wars tar igjen det ganske snart.

25 poster er ikkje i nærheten av det som må til for egen kategori, og man kan jo ikkje opprette kategorier fordi noken forumbrukere trur at det vil bli postet masse i fremtiden.

Guild Wars er ikkje eit av dei mest omdiskuterte spilene, og hører derfor ikkje til i den kategorien.

25 poster? Nå gidder jeg ikke se etter om det har dukket opp noen flere tråder siden sist men jeg kan garantere deg at det er flere enn 60 tråder som er dedikert guild wars.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...