AntatraCK Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg er en lvl 29 hunter, har det gøy me spillet og er godt i gang me quests. Det jeg trenger er en liten oversilt over hvor det er fine instances som passer for min lvl. Har gjort Deadmines, Black Fathom Deeps og The Stockades, men nå er jeg helt tom. Jeg har lyst på fine items og exp, men nå er jeg bare rundt å denger småfolk uten å få noe spesielt. De som vet om noen fine Instances (om de er over eller under min lvl gjør ikke noe, så lenge noen får noe utav dette), eller om du vet om en side me god oversikt over instances. BTW, jeg er Alliance da, men fyr på noe horde, for de som er det. Takker på forhånd
brillan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Razorfen kraul... Aner ikke om alliance har quests der, men er en hau med bosser som ofte gir blue drops
royale Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Du kan dra til The Barrens! Mange horde der da, menmen... Razrofen Kraul (RFK) lvl 30 elite creeps EDIT:Litt treig ja Endret 4. mars 2005 av ewok
AntatraCK Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Hvor får jeg questa til denne instancen da ?
brillan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hvor får jeg questa til denne instancen da ? Som jeg sa, vi vet ikke om alliance har quests her, men xp og gode drops får du
Omar Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Gnomeregan er jo best for deg nå kanskje, iogmed at den ligger i Dun Morogh
cairn Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hvor får jeg questa til denne instancen da ? http://thottbot.com/?f=q&title=&obj=&desc=...maxol=&empire=A Den viktigste er [34] The Crone of the Kraul - hvor du må gjennom hele og ta ned sistebossen. Denne starter med at du plukker opp en bok på en død dverg like nedenfor heisen til Thousand Needles.
Jankee Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Stenges. diskusjon tase si tråden som det blir referert til i posten over.
Anbefalte innlegg