Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har handla på WGC shop, og vet om de leverer på døra?

6908474[/snapback]

 

Hm. Når skal du slutte? :roll:

 

Du er åpenbart for liten av alder, unnskyld at jeg sier det, men ; WTF skal du ha den informasjonen for ? Meld deg inn i en klubb, se om Airsoft er noe for deg, og kjøp deg våpen evt. etter det. Merk at da må du spille med verge i de 6 første månedene.

 

EDIT : Jada, jeg vet du DRITER langt i hva jeg sa ovenfor, utifra dine poster er du en liten skitunge, som hverken bryr seg om hva andre sier eller hva de norske lovene innebærer. Men for din egenskyld, gjør som jeg nevnte ovenfor.

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar
Noen som har handla på WGC shop, og vet om de leverer på døra?

6908474[/snapback]

 

Hm. Når skal du slutte? :roll:

 

Du er åpenbart for liten av alder, unnskyld at jeg sier det, men ; WTF skal du ha den informasjonen for ? Meld deg inn i en klubb, se om Airsoft er noe for deg, og kjøp deg våpen evt. etter det. Merk at da må du spille med verge i de 6 første månedene.

6908732[/snapback]

 

bare lurer på hvordan pakka mi kommer jeg..

 

edit: Hva er det du har sagt overfor?

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar
Noen som har handla på WGC shop, og vet om de leverer på døra?

6908474[/snapback]

 

Hm. Når skal du slutte? :roll:

 

Du er åpenbart for liten av alder, unnskyld at jeg sier det, men ; WTF skal du ha den informasjonen for ? Meld deg inn i en klubb, se om Airsoft er noe for deg, og kjøp deg våpen evt. etter det. Merk at da må du spille med verge i de 6 første månedene.

6908732[/snapback]

 

bare lurer på hvordan pakka mi kommer jeg..

6908747[/snapback]

 

Så du har bestilt allerede ?

Lenke til kommentar
jeg tror jeg skal få folka på airsoftguns.info til å spore deg opp(ja de kan det) og finne ut hva du heter og hvor du bor og anmelde deg.

 

da må politiet følge opp. og hvis det viser seg at foreldrene dine har hjulpet deg skal jeg faen meg anmelde dem også.

6908802[/snapback]

 

Greit nok at du gir beskjed, men du trenger ikke oppføre deg som en truende idiot.

Lenke til kommentar
oh nå ble jeg redd.. lol

 

Og det er fullt lovlig at de er med meg og skyte på blink så jeg gjør ingenting ulovlig

6908818[/snapback]

 

Ikke når du er under 16 :)

Akkurat som at du ikke har lov å kjøre bil før du er 16, selvom foreldra dine er med..

6910157[/snapback]

 

Vel nå har du jo egentlig lov til å kjøre bil når du er 16 sålenge foreldrene dine er med :p (man må riktignok ha tatt trafikkalt grunnkurst da)

 

Men, men vi kan jo håpe han var dum nok til å bestille i sitt eget navn å tollen reagerer :devil:

Lenke til kommentar

Bare nettbanken er oppe og går så jeg får overført penger til paypal nå, så går det en bestilling til redwolf på en P90, passende lykt og et par magasiner fortere enn noen rekker å si "den relative kapasistansen er ekvalent til den bikapasitive induktansen i de unipolare resesitive karnaugh-diagrammene, som igjen induserers jamfør Kirchoffs lov". :)

Lenke til kommentar
oh nå ble jeg redd.. lol

 

Og det er fullt lovlig at de er med meg og skyte på blink så jeg gjør ingenting ulovlig

6908818[/snapback]

 

Ikke når du er under 16 :)

Akkurat som at du ikke har lov å kjøre bil før du er 16, selvom foreldra dine er med..

6910157[/snapback]

 

Vel nå har du jo egentlig lov til å kjøre bil når du er 16 sålenge foreldrene dine er med :p (man må riktignok ha tatt trafikkalt grunnkurst da)

 

Men, men vi kan jo håpe han var dum nok til å bestille i sitt eget navn å tollen reagerer :devil:

6912016[/snapback]

 

idiot lol =P viste ikke det der at man ikke kunne skyte med foreldrene før jeg ble 16 =/ og jeg har ikke bestilt, og tror ikke jeg skal det heller.

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar
oh nå ble jeg redd.. lol

 

Og det er fullt lovlig at de er med meg og skyte på blink så jeg gjør ingenting ulovlig

6908818[/snapback]

 

Ikke når du er under 16 :)

Akkurat som at du ikke har lov å kjøre bil før du er 16, selvom foreldra dine er med..

6910157[/snapback]

 

Vel nå har du jo egentlig lov til å kjøre bil når du er 16 sålenge foreldrene dine er med :p (man må riktignok ha tatt trafikkalt grunnkurst da)

 

Men, men vi kan jo håpe han var dum nok til å bestille i sitt eget navn å tollen reagerer :devil:

6912016[/snapback]

 

Hva var det jeg skrev da? :p

 

"Akkurat som at du ikke har lov til å kjøre til FØR du er 16" :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...