Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fint at derer holder dere på med NASF regler sev om dere ikke er med enda(dere kommer sikkert inn snart) ikke bare med tanke på sikkerhet men også gameplay. det gir forskjellige roller.

 

å drasser på en 7kg mg er ikke gøy hvis alle har 600skudds highcap. heller ikke når alle har 500 full auto våpen, hva er da vitsen med en marksman rifle osv.

 

alle tror nasf reglene er fordi vi er pyser men det har like mye med gameplay

Lenke til kommentar

Håper vi kommer inn når vi sender inn neste søknad.

 

Vi holder alle NASF regler, så det eneste som står i veien er noen uenigheter mellom oss og RAS.

 

Å være MG er ikke det samme i det hele tatt når alle springer rundt med hi-caps, så vi har en regel mot hi-caps på alt annet enn MG'er og utlånsvåpen(for enkelhetsskyld)

 

Synes NASF sine regler ang. FPS er ganske greie, jeg hadde iallefall ikke likt å bli truffet av en byge full auto 450 :no:

 

Men på noen punkter liker jeg danskene sine regler litt bedre. Som det med at det er FPS forskjeller på 5.56 og 7.62 våpen, hadde ikke trengt å være så mye, men det skaper den ekstra lille illusjonen om RS. Men vi får vel se hvordan det funker i spill på Mad Dragon. Synes også at Barret kunne vært et untak som semi sniper, kanskje opp mot 500 eller noe.

Lenke til kommentar
Men på noen punkter liker jeg danskene sine regler litt bedre. Som det med at det er FPS forskjeller på 5.56 og 7.62 våpen, hadde ikke trengt å være så mye, men det skaper den ekstra lille illusjonen om RS. Men vi får vel se hvordan det funker i spill på Mad Dragon. Synes også at Barret kunne vært et untak som semi sniper, kanskje opp mot 500 eller noe.

 

Hva mener du med dette?

Mener du at 7.62 våpen skulle tillates høyere fps enn 5.56?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...