Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Jeg så på den ja... sikkert verdt det, må ha tak i samband for en gang skyld hehe :whistle:

 

Edit: hva skjer med at det ikke går ann å skrive noe på bestillings skjemaet a? noen andre som får det til?

6887706[/snapback]

Du får jo cobra radioer hos sandefjordpaintball til en billig penge. Uansett hvor mye jeg elsker claes ohlson, tror jeg ikke radioene deres er noe å satse på, sansynligvis ganske crappy lyd.

 

edit: er feks Cobra MT 525 noe å satse på? Eller hva med denne?

6892667[/snapback]

 

du bør gå for 725, 525 mangler en del ting som er nesten et must, jeg husker så klart ikke hva dette var. men det har vært noen diskusjoner om det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det som har vært problemet med aimpoints på AG er at mange ikke tåler det, noen av dem tåler det andre tar dagen ganske fort. så kvaliteten på aimpoints varierer veldig.

6887161[/snapback]

 

 

Det er ett par mulige grunner til det:

 

1 Norge har av en eller annen grunn fått en lot med feilproduksjoner

2 Problemer med feil montering/feil montasje

3 Rapportene er grovt overdrevet

4 Brukere som ikke vet hvordan ting skal behandles

 

Jeg tror det er en kombinasjon av de tre siste.

Lenke til kommentar
det som har vært problemet med aimpoints på AG er at mange ikke tåler det, noen av dem tåler det andre tar dagen ganske fort. så kvaliteten på aimpoints varierer veldig.

6887161[/snapback]

 

 

Det er ett par mulige grunner til det:

 

1 Norge har av en eller annen grunn fått en lot med feilproduksjoner

2 Problemer med feil montering/feil montasje

3 Rapportene er grovt overdrevet

4 Brukere som ikke vet hvordan ting skal behandles

 

Jeg tror det er en kombinasjon av de tre siste.

6894790[/snapback]

 

 

Aimpoint er ett produkt navn, ikke en definisjon.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Aimpoint - Aimpoint AB

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_dot_sights - Rødpunkt sikter, som de fleste mener når de sier "Aimpoint". fordi ett original Aimpoint sikte vil tåle bruk på AG just fine :)

Lenke til kommentar

Aimpoint er ett produkt navn, ikke en definisjon.

6899399[/snapback]

 

 

Hvis den var tiltenkt meg, så er jeg fullstendig klar over det og har aldri sagt noe annet. Sier jeg Aimpoint så mener jeg produkter fra Aimpoint i Sverige. Mener jeg produkter fra x, y eller z så sier jeg "rødpunkt".

 

Men det er det mange som slurver med, på samme måte som å bruke begrepene "clip" og "magazine" om hverandre når det i realiteten er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Airsoft er lovlig i Norge for personer over 18 år eller ned til 16 med disp.

Brudd på dette straffes etter våpenloven og vil havne på rullebladet og kan hindre en å få jobber, reise til enkelte land etc.

Og ønsker man senere å begynne med jakt eller konkurranseskyting vil du nok få problemer med å få kjøpt våpen.

 

Og for å være ærlig, så virker det ikke som om du er gammel nok og bør nok vente noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...