Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Fant en Marui H&K G3 SG1 med lader og batteri her på nettet.

Den koster 1720 kr. Det er uten frakt.

 

Fant den på en amerikansk side, http://www.uncompany.com/.

Neon som har efaringer med den siden?

 

Hva blir frakten og slikt på?

6933117[/snapback]

Nå har ikke jeg handlet der selv. Enda. Men jeg får inntrykk av at det er en meget fin sideå handle fra. Frakten kommer vel på 50-75 dollar, også er det moms på ca 10% (tror jeg) også toll på 25% tar jeg ikke fullstendig feil. Også er det vel slik at stikk-kontaktene der ikke er like til dem vi har her, så da hjelper det ikke å bestill en slik pakke. UNC legger antagelig ikke med det beste batteriet som er å få med i pakken heller. Selv ville jeg mest sannsynelig bestilt følgende;

 

TM G3 SG1 - $234.00

Også kanskje GP 4300mAh 8.4V Battery - $55.00

 

Batteri og våpen - $289.00

Pluss frakt - ca $60.00

Utgir - 2,285,-

Med moms og toll - ca 3125,-

 

I og med at klokken nå er over fire på morgenen så skal du ikke se bort ifra at noe her er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet om et lowcap alternativ til beta spetsnaz magasinene? Trenger korte AK magasiner, og da helst lowcap med tanke på regler ved spill osv, men har ikke funnet noen. Ingen som vet om en mod eller lignende? hvis jeg ikke finner korte lowcaps tar jeg STAR ak-74 mags, men må modde de (det er for kort "hals" på magasinene), men hva er beste løsningen for å bygge opp halsen ca 1mm? Bør være litt mykt, samtidig som det må være holdbart.

Lenke til kommentar
når du får den må du nesten lage seal kit da, kan jo ikke ikke lage seal kit når du har den

6935658[/snapback]

 

Jakter gjennom ebay etter en LBT flotation rig, men det er ikke så lett å finne en MG versjon til overkommelig pris. Om jeg ikke finner en snart, går jeg vel kanskje for en ISAAK, eller LBV med SAW pouches.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
siden er ikke amerikansk den er fra HK.

Ok, min feil.

 

og hva er vitsen med å kjøpe et 4300mah batteri holder da faen meg i 1år jo, spart $10-15 og kjøpt et 3300mah.

Jeg skrev 'kanskje'. Det kommer vel ann på hva slags spill du skal spille og hvor lenge ...

 

UnCompany legger med stikk kontakt converter  ;)

Det var jeg ikke klar over. Men det er jo himla greit. :yes:

Lenke til kommentar
når du får den må du nesten lage seal kit da, kan jo ikke ikke lage seal kit når du har den

6935658[/snapback]

 

 

"seal" kit er jo ikke vanskelig eller dyrt å lage med mindre man skal se 100%. Men det er jo begrensa hvor man kan bruke det. Man trenger jo enten ett stort baseng eller evt vann/sjø. Helst det siste hvis autisitentet er viktig. Vil nok kreve endel trening før svømminga går bra og man vil nok ha problemer med å få ned de første fiskene. De fleste vil nok gulpes opp igjen.

Min interesse strekker seg ikke helt i den retningen, men men................

 

Jeg ville vurdert ett SEAL kit. Dette vil nok koste litt men synes det virker morsommere enn å svømme rundt etter fisk....

Lenke til kommentar
seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt.

 

 

 

 

Det var ikke mitt poeng.

 

"seal" eller "Seal" er ett pattedyr som svømmer rundt i havet og lever av fisk

 

"SEAL" er proffesjonelle soldater som har krigføring fra sjøen/vann som spesialitet.

 

"seal" og "SEAL" er ikke og har aldri vært det samme

Lenke til kommentar
gidder ikke å skrive med storebokstaver vær gang jeg skal skive det på et forum, hadde jeg skrevet en offisielt dokument ja. men her nei.

6936560[/snapback]

 

For å være ærlig og direkte, så anser jeg det for å være veldig respektløst!

Om du eller andre ikke synes det er viktig, synes jeg er uvesentlig, for folk fra NSWG synes det og det er deres mening som betyr noe.

 

Tror du meg ikke, så finnes det ørten eksempler på responsen fra SEALs på socnetcentral og tacticalforums når folk ikke gidder å skrive det korrekt.

Lenke til kommentar
seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt.

 

 

 

 

Det var ikke mitt poeng.

 

"seal" eller "Seal" er ett pattedyr som svømmer rundt i havet og lever av fisk

 

"SEAL" er proffesjonelle soldater som har krigføring fra sjøen/vann som spesialitet.

 

"seal" og "SEAL" er ikke og har aldri vært det samme

6936533[/snapback]

 

Ehhh jeg tror jeg tar Gunfreak sitt parti her..

Hadde det vært en tråd om dyr eller havlevende vesner så hadde jeg skjønt det, men å måtte skrive et visst ord med store bokstaver hver gang, fordi det kan gi feil assosiasjoner i en tråd som handler om AIRSOFT (militær faktor) mener jeg blir litt mye å forlange. Greit det tar deg ikke mye lengre tid enn å skrive med store bokstaver, men folk bør da få velge selv hva de vil skrive.

 

Hvis du hadde valgt å skrive georg w. bush med små bokstaver, så bør vel folk ha så mye vett i hue til å skjønne at det ikke er en skog som heter georg w., men en usa's president.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt.

 

siden er ikke amerikansk den er fra HK.

Ok, min feil.

 

var ikke deg jeg sa det til, men Skogli

6936420[/snapback]

Ok, jeg trudde bare det var amerikansk, gadd ikke å se etter.

 

HK? Hvor i helsikken er det? Hong Kong? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er Hong Kong ja..

 

Andre sider du kan se på:

 

www.wgcshop.com

www.redwolfairsoft.com

 

Et forum som også er ganske bra er:

 

www.arniesairsoft.co.uk <-- der har de omtrent alt du kan få tak i av airsoft spillere :p

 

Uansett, lykke til

 

Noen som vet hvor man kan få tak i "US NAVY" tags? (Istedet for "US ARMY") Snakker altså om den lille stripen som står på motsatt side av navnet ditt på brystet på den amerikanske uniformen.

6936790[/snapback]

 

Har du sett på Top Secret i Oslo?

Der har de en stor bøtte med masse tags, vet ikke om de har akkurat den men de har ivertfall mange fete. Han fyrn som jobber der kan sikkert også fikse noe hvis du har spesielle ønsker.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
seals er jo mye mer en forskemenn da, jeg har laget et ganske autentisk skog/jungel kit. og det er masse seal i a-stan om dagen, og der er det ikke ørken i det hele tatt.

 

 

 

 

Det var ikke mitt poeng.

 

"seal" eller "Seal" er ett pattedyr som svømmer rundt i havet og lever av fisk

 

"SEAL" er proffesjonelle soldater som har krigføring fra sjøen/vann som spesialitet.

 

"seal" og "SEAL" er ikke og har aldri vært det samme

6936533[/snapback]

 

Ehhh jeg tror jeg tar Gunfreak sitt parti her..

Hadde det vært en tråd om dyr eller havlevende vesner så hadde jeg skjønt det, men å måtte skrive et visst ord med store bokstaver hver gang, fordi det kan gi feil assosiasjoner i en tråd som handler om AIRSOFT (militær faktor) mener jeg blir litt mye å forlange. Greit det tar deg ikke mye lengre tid enn å skrive med store bokstaver, men folk bør da få velge selv hva de vil skrive.

 

Hvis du hadde valgt å skrive georg w. bush med små bokstaver, så bør vel folk ha så mye vett i hue til å skjønne at det ikke er en skog som heter georg w., men en usa's president.

6936715[/snapback]

 

 

 

Du skjønte heller ikke poenget.

 

Det handler ikke om tolkninger men respekt.

SEALs anser det som respektløst når folk er late og ikke gidder å skrive korrekt.

Det synes jeg man skal respektere og dermed skriver det med store bokstaver uansett hva man selv mener. Det er deres mening som teller mest.

 

en annen ting . En av grunnene til at Airsoft har så lav status blant SOF soldater er NETTOPP fordi mange ikke GIDDER å vise dem respekten de fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...