Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.. jeg hvet ikke om dette har blitt spurt om før i tråden, men jeg orker ikke å lese igjennom 179 sider :O

 

Jeg har lyst til å begynne med airsoft. Har funnet meg klubb å spille i osv. Har en god del spm her som jeg gjerne vil ha svar på, så prøv å hold ut ^^.

 

1) Jeg lurer litt på om det lønner seg å bestille fra hong kong? Det blir jo en del billigere, men etter det jeg har forstått så får man ingen garanti, i motsetning til hvis du bestiller fra norge? Må man beregne mye kostnader til rep, eller kan alle delee byttes ut/oppgraderes?

 

2) Jeg tror jeg går for en m4. Har sett en del på tokyo marui sin S-system. Er ikke umulig at jeg velger G3SG-1 eller PSG-1.

En venn av meg anbefaler meg å kjøpe fra classic army, mens en annen venn sier at jeg ikke bør kjøpe ca. Vil defor høre hva dere syns om tm og ca, og gjerne erfaringer med de jeg linket til.

 

det var alt for nå ;)

takker for alle svar

Endret av Oz370
Lenke til kommentar

en TM med metalbody slår CA any day.

 

men er du gjerrig er det billigere å kjøpe en CA.

 

PSG-1 er ikke noe første våpen, kanskje som 2 eller enda bedre som tredie våpen.

 

det lønner vanligvis seg å kjøpe fra HK men nå har en kar som har en butikk som heter armyairsoft fått gode priser. kommer litt ann på våpenet om det lønner seg å kjøpe fra han. best å sende en mail til han å sammen lingene prisene hans med HK priser

Lenke til kommentar

Litt uenig der Gunfreak. En TM med ekstra innkjøpt metallkropp, forsterket ytterløp, forsterket kolbe og nye handguards/RIS slår lett CA. Men til sammen blir dette dobbelt av det en CA koster.

 

Classic Army sin M15 serie er safe og godt. Kommer med glassfiber kolbe, handguards og metallkropp. Og gearboxen er glimrings. Men dette gjelder ikke alle CA våpen, men M15 serien er gull. :)

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

men må alt være metall, er det ikke nok med et i s-system fra tm?

jeg siterer fra siden:

4. Aluminium one-plece barrel

5. Metal skeletal frame for added rigidity and weight

 

så litt på dwb wgc siden.. denne så jo ganske bra ut: klikk

 

gidder noen å fortelle meg hvor mange oppgraderinger som er et must for tm s-system?

Endret av Oz370
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...