Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å bruke noen av disse?

 

Hakke så jævli mye penger til rådighet nå, og det er det billigste de har av headset...

Evt noen som vet om det er billigere å kjøpe Cobra og sånt på Elkjøp feks?

6887675[/snapback]

 

 

ville heller valgt denne http://dittvalg.no/default.asp?CatID=1&Dep...MenID=6&ArtID=8 da den bøyla ikke er så fin å buke med hatt eller hjelm, pluss at den er litt sårbar og lett ødelegges.

Lenke til kommentar
@Gunfreak, hvorfor bestiller du ikke bare guarder full tune up kit til M14'en, eventuelt kan du jo spørre om armyshop kan bestille å installere det.

 

Ang, fjerne full auto er det letteste å bare ta av selve selectoren, funker fint det, å det er samtidig lett å sette tilbake igjen om du vil ha full auto tilbake igjen en gang.

6892262[/snapback]

 

 

han sa at den ikke ville funke på 450fps så da renger jeg med at han har prøvd den tune up'n, og problemet var at den BARE kunne skyte på full auto med 400fps

 

altså at semi ikke funket

Lenke til kommentar
Jeg så på den ja... sikkert verdt det, må ha tak i samband for en gang skyld hehe :whistle:

 

Edit: hva skjer med at det ikke går ann å skrive noe på bestillings skjemaet a? noen andre som får det til?

6887706[/snapback]

Du får jo cobra radioer hos sandefjordpaintball til en billig penge. Uansett hvor mye jeg elsker claes ohlson, tror jeg ikke radioene deres er noe å satse på, sansynligvis ganske crappy lyd.

 

edit: er feks Cobra MT 525 noe å satse på? Eller hva med denne?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
De kjører jo på samme frekvens og har like mange kanaler/subkanaler, så de bør vel i prinsippet fungere?

6888161[/snapback]

Fetteren min og jeg har slike 400mhz (3km) radioer, de er forskjellige merker, men de funker fint sammen allikavel. Husker dog ikke navnet på dem. =/ Jeg kunne hentet min, men det gidder jeg ikke med mindre du veldig gjerne vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...