Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Jepp, bruk god tid så finner du nok noe som passer for deg. :) Mange i klubben jeg er i, kjøpte seg billige våpen som første våpen (Inkl. meg) og alle har / har hatt problemer med de etter en stund. De eneste våpnene som det ikke har skjedd noe med enda er min TM MP7 og TM HK417. :p Har en G&P M14 (Piston røyk etter kort tid og gira røyk etter der igjen) VFC M4 (Piston røyk etter kort tid) og en annen M4 hvor stempelhode datt av xD 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. 

 

Får se hva det blir etterhvert. Blir jo en liten stund til.

 

Jeg har personlig mest lyst på TM HK416, men med moms så er 63-6400-ish mye for bare våpenet, samtidig som jeg må modde litt mtp batteri, altså fjerne alt og lodde på deans. Ikke veldig tiltrekkende å gjøre på noe så dyrt :I

 

Samtidig som jeg nesten må ha et nytt magasin da 30/80 rounds er for lite, selv om det skal være realistisk. blir jo litt ekstra der også. 

 

Mulig jeg kikker på bruktmarkedet. Var en som skulle selge en M27 fra VFC med sikte og grip for 3500 ellerno, synd jeg ikke har penger akkurat nå ^^ 

 

Får se, Jeg liker også igjen å gjøre litt custom arbeid med ting. F.eks med Pc så er det custom vannkjøling. 

 

Jeg får snart mld av komplett.no om jeg får kreditering eller nytt 980 kort tilbake, så da blir det evt 5500kr ekstra i lomma, som hadde hjulpet godt ^^

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Wgcshop.com

ehobbyasia.com

echigoya-guns.com

 

Disse butikkene er de eneste jeg har brukt til våpen. Veldig bra utvalg og priser, frakt er som regel veldig kjapp.

 

 

Hvis dette er ditt første våpen ville jeg helt klart gått for aeg. Mye mindre vedlikehold og jevnere prestasjoner. GBB er ikke noe særlig under 15 grader dessverre :/

Lenke til kommentar

Har bestilt fra wgcshop.com og ehobbyasia.com selv, og kan anbefale begge. Eneste jeg har å utsette på de er at WGC Shop kan være noe treige av og til og EhobbyAsia har lagt ved mangelfulle fortollings-papirer. Sistnevnte ble ordnet ved å sende magnlende info til tollvesenet per mail, men er jo egentlig unødvendig. 

 

Skal du kjøpe deler til f. eks. girkassa så kan jeg i tillegg anbefale clandestineairsoft.com, brillarmory.com og khmountain.com. Sistnevnte fører hovedsaklig deler fra SHS og søstermerket Dream Army.

 

Skal du handle innenlands så kan gameon.no og nettsport.no anbefales, realistiske priser og har ikke hatt noe tull med de.

Lenke til kommentar

Prisene er ikke så gale nå som dollaren er såpass dyr. Om de selger til mindreårige eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men dette er jo selvfølgelig uakseptabelt. De er nå bedre enn Ed Sport etter min mening. Når jeg en sjelden gang iblandt hadnler innenlands så handler jeg fra de to jeg nevnte over. Jeg kjøper hovedsaklig våpen, deler og utstyr fra utlandet, mest på grunn av utvalg, får jo ingenting her til lands nesten.

 

Ser de har gode priser på kuler hos airsoftboden.no, de har til og med G&G .30 gram kuler. Ser også de har det jeg mistenker er den my omtalte "G&G Green" hop-up pakningen, regnet som en av de beste på markedet. Må nok ta en nærmere titt på denne nettbutikken.

Lenke til kommentar

Anbefaler alle og gi support til airsoftboden. Mest seriøse airsoft-nettbutikken i Norge. De stiller også opp på små/store airsoftspill rundtom i landet. :)

 

Jeg har ikke spilt noe spill på nesten ett år nå.. Så og si alle i klubben har mistet interessen. Han som hadde de beste banene har også mistet all interesse. Jævlig kjipt da jeg elsker sporten. Dog er det aktive klubber og spill noen timer kjøring fra der jeg bor. Men kjipt å måtte reise alene. :p Har brukt godt over 50k de siste 2 årene på airsoft også.. :/

Lenke til kommentar

Har dabbe av litt her på sørlandskanten også desverre, håper det tar seg opp igjen til våren nå. Er et par nye baner på gang her i regionen nå, så det burde vel hjelpe. Merker jeg begynner å bli noenlunde motivert for airsoft igjen, blir vel å endelig bygge DSG kassa jeg handla deler til for 3-4 måneder siden.  :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hei, vurderer å kjøpe en softgun, men vet ikke hvilket, fins så mange. Kan noen hjelpe meg å velge? Vil bare ha en pistol, skal være bra, skyter langt og kraftig, og skal være bra kvalitet, at den ikke blir ødelagt med engang, skal vare lenge, helst over 2år.

Lenke til kommentar

Hei, vurderer å kjøpe en softgun, men vet ikke hvilket, fins så mange. Kan noen hjelpe meg å velge? Vil bare ha en pistol, skal være bra, skyter langt og kraftig, og skal være bra kvalitet, at den ikke blir ødelagt med engang, skal vare lenge, helst over 2år.

Kommer jo litt ann på budsjette ditt? Selv har jeg en KWA m1911 og er fornøyd med den. Ikke blitt brukt så veldig mye da.

Ellers sies det jo at Tokyo Marui sine pistoler er utrolig holdbare og skyter utrolig bra ut av boksen.

Lenke til kommentar

 

Hei, vurderer å kjøpe en softgun, men vet ikke hvilket, fins så mange. Kan noen hjelpe meg å velge? Vil bare ha en pistol, skal være bra, skyter langt og kraftig, og skal være bra kvalitet, at den ikke blir ødelagt med engang, skal vare lenge, helst over 2år.

Kommer jo litt ann på budsjette ditt? Selv har jeg en KWA m1911 og er fornøyd med den. Ikke blitt brukt så veldig mye da.

Ellers sies det jo at Tokyo Marui sine pistoler er utrolig holdbare og skyter utrolig bra ut av boksen.

 

Kan like gjerne bruke 1000-2000 kommer ann på kvalitet, og hva jeg får best ut av pengene.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...