Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Kan dere svare på en ting plz?

 

i WGC shop som er i tokyo er det bildet av sånne ladere med 3 ting som står ut, noen som vet om de har norske kontakt greier og?

 

værsåsnill og svar =)

6901830[/snapback]

 

 

De vil ikke svare deg, om de ikke har bevis på at du er over 18.

6901915[/snapback]

 

Jeg vet ikke om du er blind, men jeg svarte faktisk på det han spurte om :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er hemmelig

 

Var det er lurespørsmål?

 

Hva mener du med lurespørsmål? Hvorfor er alderen hemmelig? Vil vel egentlig bare si at du er under 16 år. Men du får ikke bestilt uansett, da må foreldrene dine handle for deg. Og da må jeg si at det er hensynsløst av foreldrene å ikke ta mer ansvar. Bare en påmindelse til de er at de kan få opptil 2 år fengsel for brudd på våpenloven, pluss anmerking på rullebladet. Det vil si at du miste tilgang til noen land og en del jobber som du bare kan glemme å utdanne deg til.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Det er hemmelig

 

Var det er lurespørsmål?

 

Hva mener du med lurespørsmål? Hvorfor er alderen hemmelig? Vil vel egentlig bare si at du er under 16 år. Men du får ikke bestilt uansett, da må foreldrene dine handle for deg. Og da må jeg si at det er hensynsløst av foreldrene å ikke ta mer ansvar. Bare en påmindelse til de er at de kan få opptil 2 år fengsel for brudd på våpenloven, pluss anmerking på rullebladet. Det vil si at du miste tilgang til noen land og en del jobber kan du bare glemme å utdanne deg til.

6901935[/snapback]

 

Vil bare tilføye at det er skremmende mange foreldra som gir faen..

Jeg har hørt/sett ganske mange foreldre som kjøper softgun til barna sine, særlig da jeg var i Danmark (les: Tversted > Skagen)..

Det samme gjelder vel også nede i Spania og i Sverige, ser stadig foreldre komme ut fra butikker med en softgun i hånda som de med en gang gir til barna sine!

Skremmende greier..

Lenke til kommentar

Der er det nok strengere en mange andre land, det kan jeg bare fortelle deg. Der de til og med har skutt og drept en med airsoft våpen fordi de trodde det var ekte våpen. Synd det der at folk ikke tar hensyn til regler og ødelegger for andre som holder seg innenfor regler og oppfører seg hensynsfulle.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Der er det nok strengere en mange andre land, det kan jeg bare fortelle deg. Der de til og med har skutt og drept en med airsoft våpen fordi de trodde det var ekte våpen. Synd det der at folk ikke tar hensyn til regler og ødelegger for andre som holder seg innenfor regler og oppfører seg hensynsfulle.

6901972[/snapback]

 

Sant det, det var en gutt i Florida som hadde tatt med seg en softgun på skolen..

Så trodde lærerene at det var et ekte våpen, tilkalte politiet..

Endte med at gutten fikk en kule i hue..

Lenke til kommentar
Det er hemmelig

 

Var det er lurespørsmål?

 

Hva mener du med lurespørsmål? Hvorfor er alderen hemmelig? Vil vel egentlig bare si at du er under 16 år. Men du får ikke bestilt uansett, da må foreldrene dine handle for deg. Og da må jeg si at det er hensynsløst av foreldrene å ikke ta mer ansvar. Bare en påmindelse til de er at de kan få opptil 2 år fengsel for brudd på våpenloven, pluss anmerking på rullebladet. Det vil si at du miste tilgang til noen land og en del jobber kan du bare glemme å utdanne deg til.

6901935[/snapback]

 

Vil bare tilføye at det er skremmende mange foreldra som gir faen..

Jeg har hørt/sett ganske mange foreldre som kjøper softgun til barna sine, særlig da jeg var i Danmark (les: Tversted > Skagen)..

Det samme gjelder vel også nede i Spania og i Sverige, ser stadig foreldre komme ut fra butikker med en softgun i hånda som de med en gang gir til barna sine!

 

 

Skremmende greier..

6901949[/snapback]

jaja men foreldre mine bryr seg, særlig mamma =P det er de som skal oppevare våpenet i låst skap eller no og jeg får bare bruke det når de er i nærheten

Lenke til kommentar

Det er virkelig synd det der. Jeg har en nabo som er 15 år som vurderer å kjøpe våpen, eller han skal kjøpe seg våpen. Jeg har snakket med han og advart han og sagt en del ting om våpenloven og dette der. Men han bare gir faen i meg. Tar ikke til seg 1 ORD! Jeg vurderer å gå til foreldrene hans og snakke til dem. Jeg blir rett og slett FRUSTRERT over de yngre nå til dags. De har jo ikke respekt for oss eldre i hele tatt.(noe jeg hadde) som jeg faktisk tror kan være sundt iblant og.

Lenke til kommentar
Det er virkelig synd det der. Jeg har en nabo som er 15 år som vurderer å kjøpe våpen, eller han skal kjøpe seg våpen. Jeg har snakket med han og advart han og sagt en del ting om våpenloven og dette der. Men han bare gir faen i meg. Tar ikke til seg 1 ORD! Jeg vurderer å gå til foreldrene hans og snakke til dem. Jeg blir rett og slett FRUSTRERT over de yngre nå til dags. De har jo ikke respekt for oss eldre i hele tatt.(noe jeg hadde) som jeg faktisk tror kan være sundt iblant og.

6902010[/snapback]

han kan jo ikke kjøpe softgun uten at han er 18 eller har kreditt kort da, eller?

Lenke til kommentar
QUOTE(EvenruD @ 20/09-2006 : 17:44)

QUOTE(spinxzer @ 20/09-2006 : 17:42)

QUOTE

Det er hemmelig

 

Var det er lurespørsmål?

 

 

Hva mener du med lurespørsmål? Hvorfor er alderen hemmelig? Vil vel egentlig bare si at du er under 16 år. Men du får ikke bestilt uansett, da må foreldrene dine handle for deg. Og da må jeg si at det er hensynsløst av foreldrene å ikke ta mer ansvar. Bare en påmindelse til de er at de kan få opptil 2 år fengsel for brudd på våpenloven, pluss anmerking på rullebladet. Det vil si at du miste tilgang til noen land og en del jobber kan du bare glemme å utdanne deg til.

*

 

 

 

Vil bare tilføye at det er skremmende mange foreldra som gir faen..

Jeg har hørt/sett ganske mange foreldre som kjøper softgun til barna sine, særlig da jeg var i Danmark (les: Tversted > Skagen)..

Det samme gjelder vel også nede i Spania og i Sverige, ser stadig foreldre komme ut fra butikker med en softgun i hånda som de med en gang gir til barna sine!

 

 

Skremmende greier..

*

 

 

jaja men foreldre mine bryr seg, særlig mamma =P det er de som skal oppevare våpenet i låst skap eller no og jeg får bare bruke det når de er i nærheten

 

Venter du til du er 16, så er det der faktisk lov, hvis foreldrene oppevarer det og alltid er med når dere skal skyte.

Lenke til kommentar
Uansett, du skal ikke langt unna før du ser ganske små barn som spiller airsoft..

6901976[/snapback]

For eksempel her jeg bor. Hvert år har vi noe vi kaller sommerdansen, som navnet tilsier så er det enkelt og greit et oppsett med stort telt og dans. Det blir også satt opp mange boder rundt forbi, der kan hvem som helst kjøpe, blant annet, softguns. Jalla softguns riktignok, men de kan også være farlige. Sist jeg var på sommerdanse (kikket i bodene) så jeg drøssevis med unger som løp rundt med jalla softguns. Alderen på dem var vel fra ca13-15 år.

 

Herre.

Lenke til kommentar
QUOTE(EvenruD @ 20/09-2006 : 17:44)

QUOTE(spinxzer @ 20/09-2006 : 17:42)

QUOTE

Det er hemmelig

 

Var det er lurespørsmål?

 

 

Hva mener du med lurespørsmål? Hvorfor er alderen hemmelig? Vil vel egentlig bare si at du er under 16 år. Men du får ikke bestilt uansett, da må foreldrene dine handle for deg. Og da må jeg si at det er hensynsløst av foreldrene å ikke ta mer ansvar. Bare en påmindelse til de er at de kan få opptil 2 år fengsel for brudd på våpenloven, pluss anmerking på rullebladet. Det vil si at du miste tilgang til noen land og en del jobber kan du bare glemme å utdanne deg til.

*

 

 

 

Vil bare tilføye at det er skremmende mange foreldra som gir faen..

Jeg har hørt/sett ganske mange foreldre som kjøper softgun til barna sine, særlig da jeg var i Danmark (les: Tversted > Skagen)..

Det samme gjelder vel også nede i Spania og i Sverige, ser stadig foreldre komme ut fra butikker med en softgun i hånda som de med en gang gir til barna sine!

 

 

Skremmende greier..

*

 

 

jaja men foreldre mine bryr seg, særlig mamma =P det er de som skal oppevare våpenet i låst skap eller no og jeg får bare bruke det når de er i nærheten

 

Venter du til du er 16, så er det der faktisk lov, hvis foreldrene oppevarer det og alltid er med når dere skal skyte.

6902025[/snapback]

Det er det jeg skal men jeg er 14 =/

Lenke til kommentar
Man får jo også kjøpt softgun på tivoli da, der er det utlendinger som står i boden og driter i alderen.

6902048[/snapback]

 

Ja, og hvor lenge står de der?

2-3t før purken kommer og tar dem?

 

Var på et marked i Danmark i sommer, der var det en kineser som ville selge meg et crappy våpen til blodpris, selvfølgelig takket jeg nei og gikk min vei..

2min etter var onkel innom en tur, vet ikke hva som skjedde.. Men tror ikke det var så bra for hu..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...