Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ser ut til at der kommt et ekstra ADSL produkt på Kapaks sine sider:

ADSL Premium! Har ikke vert der før!

Har den ikke vært der før? Var helt sikker på det jeg...

 

Men uansett. ADSL premium er noe Telenor Networks har levert i mange år, så noe nytt produkt er det ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har et stort monopol i norge. Akkurat som microsoft har på windows operativsystem.

 

Med tiden som går så vil dere se at Telenor skviser konkurrenten langtsomt men sikkert ut av markedet. Og forhåpentligvis så vil telenor få million bøter for sine taktikker mot konkurrentene.

Lenke til kommentar
Telenor har et stort monopol i norge. Akkurat som microsoft har på windows operativsystem.

Selvfølgelig har Microsoft monopol på Windows. Hva annet forventer du egentlig? Tilsvarende har Red Hat monopol på Fedora, Freia har monopol på Kvikk Lunsj, osv.

 

For øvrig syns jeg argumentasjonen din er en tolvåring verdig.

Lenke til kommentar
Telenor har et stort monopol i norge. Akkurat som microsoft har på windows operativsystem.

Veldig rart at Microsoft har monopol på Windows. Slemme Microsoft har monopol på sitt eget produkt, det var rart du... :!: :!: :!:

 

Nesten like rart som at det bare er Ferrari som får lov til å lage Ferrari-biler, og Mercedes som får lagt Mercedes-biler.... :whistle:

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar
Dere tror vist på julenissen også. Telenor kommer ikke til og gi mer upload speed til kundene sine. Er dere sprø eller? Vi snakker om tross alt om telenor. de gjør minst mulig for mest mulig kroner de. Om de hadde gitt kundene sine mer upload speed så hadde det ikke vært gratis. som sagt det er Telenor vi fremdeles snakker om. hehe

 

De bryr seg ikke om kundene, de bryr seg om pengene de kan tjene for og kunne gjøre minst mulig for kundene sine. basta

Hvorfor tror dere at en del av utviklingen på adsl2 på mange steder er bremset av.akkurat Telenor.de har for mye makt.

Gud! her var vi positive!

Lenke til kommentar
Hei,

 

Ser ut til at der kommt et ekstra ADSL produkt på Kapaks sine sider:

ADSL Premium! Har ikke vert der før!

Har den ikke vært der før? Var helt sikker på det jeg...

 

Men uansett. ADSL premium er noe Telenor Networks har levert i mange år, så noe nytt produkt er det ikke

Som han sier, det der valget har vært der leeeenge.

Lenke til kommentar
tror de fleste her misforstår hva jeg prøver og skrive/mene. er alltid misforstått vi dysletikere :(

Da kan du jo gjøre et forsøk på å forklare deg nærmere istedet for å bare komme med generelle forsøk på drittslenging. Om man er ordblind eller ikke spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

herregud.. kan ikke dere kranglefanter ta kranglingen I EN ANNEN TRÅD! Det er akkurat slike tilfeller som dette har gjort at jeg bruker mindre tid på dette forumet. UANSETT hva som blir diskutert er det en elle annen (evt. flere) APE som absolutt MÅ spore TOTALT av!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...