Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload


Anbefalte innlegg

Fått svar fra Bluecom :)

 

De sier at HVIS Telenor øker uploaden på linjene sine, noe som ikke er sikkert enda, så vil de automatisk justere opp hastigheten på uploaden i henhold til Telenor. Dette gjelder visst Bluecomkunder som har linjer som leveres over Telenor sin infrastruktur, mer enn det vet jeg ikke.

 

Er jo lov å håpe på det beste da :thumbup: Med Telenor vet man jo aldri :ermm:

 

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kan med rimelig stor sikkerhet si a at telenor internett IKKE blir å øke uploaden sin.

 

Hva det måtte stå på Jara trenger nødvendigvis ikke gjelde telenor internett kunder.

 

Se fram til iptelefoni fra telenor :p

Hvorfor finnes det da reklame som lover mer fart ut?

Hvordan skal de eller klare å levere ip-telefoni?

Og hvorfor vet du det med rimelig stor sikkerhet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
hadde vært fint om dere kommer med kilder på ting som dere har "lest" om du har lest det på en irc-kanal så kan ikke dette akkurat kalles sikre kilder :p

True . Vi vil se fakta på bordet !

 

Men jeg bryr meg lite om upload hastigheten, jeg vil ha mer download ! :thumbdown:

Fakta? Er ikke brosjuren nok?

Den + han som jobber hos telenor vel bra nok bevis det :)

 

edit: det her sto på linken som er et par poster lengre opp:

Telenor reduserer prisen ved hastighets-oppgradering for produktet ADSL med virkning fra og med den 12. april 2005

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar

Blir spennende å se om Tullenor får ut fingeren ja, sitter selv på 2048/256 linja (borettslag og rabatter på ADSL og Telefoni, så da blir det ikke så ille prismessig, hehe). Håper på at den trege utlinja på 256 blir til 448 eller 512 eller noe slikt. Savner litt bedre ut hastighet på Telenor pakkene.

Lenke til kommentar

Hadde vært alright med mer i upload, kan ikke nekte for det...

Men når det er sagt, bryr meg ikke så sinnsykt mye heller, er jo bare upload hastigheten det er snakk om (og jeg kjører ikke server).

 

Synes uansett at folk er litt "høye i hatten". Synes telenor gjør en god jobb, med tanke på at det er de som drar mobil, telefoni og internett utviklingen videre her i norge. Det er de som gir de store massene nett, og telefoni tilgang...

At et slikt privat selskap får kjeft av tullete personer her på forumet er bare teit.

Hadde DU brukt masse penger på ny utvikling, som antakeligvis ikke gjenspeiler seg i antall kroner i kassa for telenor ?

 

Telenor (som hvilket som helst annet selskap) er jo ute etter å tjene penger.

Tenk, før du bruker kjeften vil nå jeg si !

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Hadde DU brukt masse penger på ny utvikling, som antakeligvis ikke gjenspeiler seg i antall kroner i kassa for telenor ?

Tror du virkelig at TN ikke får igjen for sine investeringer?

De kan dette spillet og de bruker ikke penger med mindre det er lønnsomt på sikt.

Lenke til kommentar
Eagle' date='15/03/2005 : 13:16'] uansett så driter jeg i om det blir 448 isteden for 256 upload. hvem merker forskjeøl (nåja, litt på bt)

Hvis du ikke merker forskjell på det, skjønner jeg ikke hvorfor du whiner om det.

Uthastigheten blir nesten dobblet, får 26kbs ut nå så den blir vel på rundt 40kbs når de setter den opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...