Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg vurderer å søke på Bachelor i samfunnsvitenskapelige fag med fordypning i psykologi og lurte på om noen her hadde erfaring fra det studiet. Har blitt veldig intressert i psykologi de siste 2 årene og føler at dette er verdt å prøve. Lurer litt på hva slags jobbmuligheter en har etter endt studie da det ikke er skrivd noe på de sidene.

 

Er studie å anbefale? :)

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje g33ksa her inne hadde hatt interesse av å følge polysøvnfaseeksperimentet mitt her http://www.diskusjon...owtopic=1215482 :)

 

Jeg het kalleklikk her før forresten, for de som har savnet ham/meg ;p

 

(Loggen fungerer som motivasjon for å presse meg gjennom dette her.. ;p)

Spanande, og eg har vore innom tanken sjølv. Men det kan vel umogeleg kombinerast bra med eit litt sosialt liv i helgene.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg vurderer å søke på Bachelor i samfunnsvitenskapelige fag med fordypning i psykologi og lurte på om noen her hadde erfaring fra det studiet. Har blitt veldig intressert i psykologi de siste 2 årene og føler at dette er verdt å prøve. Lurer litt på hva slags jobbmuligheter en har etter endt studie da det ikke er skrivd noe på de sidene.

 

Er studie å anbefale? :)

 

 

Går selv bachelorprogrammet du refererer til, bare med en annen fordypning. Det er et veldig fritt studie med tanke på fag. Du kan med andre ord "skreddersy" graden din etter hva du har lyst til å jobbe med etterhvert.

 

Fagene du tar første året på psykologi er det veldig mange som tar (mange som tar årsstudium eller tar det som andrefordpyning også videre, slik jeg har forstått det), bare så du vet det. Det kan hende at tallene minker fremover siden det fra og med neste semester ikke lengre er multiple choice-oppgaver på mange av, om ikke alle (?) psykologifagene. Men det er bare synsing fra min side ;)

 

 

Lenke til kommentar

Geek = helt uten sosiale antenner.

Nerd = man er ensidig opptatt av en ting, men det betyr ikke nødvendigvis at man ikke har sosiale evner i det hele tatt.

 

Men de er blitt brukt så mye om hverandre at de ikke utgjør noen forskjell for de fleste folk nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...