Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg jobber på en arbeidsplass med mange sivinger i bygg, for meg virker det som arbeidsdagen deres er omtrent som min, man sitter hovedsaklig på kontoret, men er ute, la oss si mellom 1 og 2 dager i snitt i løpet av en uke. En fin variasjon, men det er mer en kontorjobb enn en "ikke-kontorjobb".

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scoob: ja, man får 2 poeng for 60 studiepoeng uansett om de studiepoengene kommer fra årsstudium eller et år på siving.

 

Det kan være problematisk å få sendt inn papirer på studiepoengene man tar siden sensur faller etter fristen for innsending. Studerer du på NTNU og søker på NTNU slipper du å sende inn, da ser de det direkte i systemet sitt, og man får "lenger frist".

Lenke til kommentar

Pleier det å være vanskelig å få tak i hybel privat hvis man reiser opp og prøver å få tak i noe sånn like før skolestart? Eller lønner det seg for en førsteårsstudent å søke noe på sit.no? Eller er det eventuelt mulig å ha noe hybel fra sit som "backup"? Er ikke helt sikker på hvordan det funker, men privat hybel virker i utgangspunktet noe mer fristende. Noen som har noen kloke ord å dele? :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om et sted på Gløs de har scanner? Eller evt. noen andre steder i sentrum e.l.?

Biblioteket i andre etasje på stripa.

 

Til sablabra: Skaff deg SiT-hybel, og gå på boligjakt når rushet har roa seg utpå høsten. SiT-hyblene har 1mnd oppsigelse fra dags dato uansett.

Å leite etter privat bolig når du er desperat er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Hmmm. Jeg trodde siste feriedag var i går, i dag er jo ikke helligdag. Men ser nå at jeg tok feil. Blærgh, jeg som skulle innom Guru-tjenesten og få meg Win7. Må vente til i morgen, da.

Du har gått på diverse skoler i minst ti år, og har ennå ikke fått med deg at skoleferien er en dag lenger enn jobbferien? :tease:

 

Forresten anbefales Win7-x64. Langt bedre enn Vista.

Lenke til kommentar

Tog er som regel billigst (hvis tid ikke er penger :p), men det kommer jo an på når du bestiller. Hvis det er snakk om fly, er det hipp som happ om man velger Widerøe eller SAS (samme flyet uansett), men det kan være forskjell i pris til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...