Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 Mb/s opp og ned. Maks 10 GB opp og ned (separat) hvert døgn.

 

edit: tar altså 15 min å bli kasta ut hvis du makser linja...

 

Ok, takk!

 

Er dette fordelt på alle i samme kollektiv, eller er det per person? (Altså selve hastigheten). Uansett høres det hvertfall ut som om det blir mye bedre enn linja jeg har nå... En 5000/800-linje fordelt på 8 ivrige nettbrukere som kjemper om kapasiteten funker ikke alltid like godt!

Endret av bearman89
Lenke til kommentar

100 Mb/s opp og ned. Maks 10 GB opp og ned (separat) hvert døgn.

 

edit: tar altså 15 min å bli kasta ut hvis du makser linja...

 

Ok, takk!

 

Er dette fordelt på alle i samme kollektiv, eller er det per person? (Altså selve hastigheten). Uansett høres det hvertfall ut som om det blir mye bedre enn linja jeg har nå... En 5000/800-linje fordelt på 8 ivrige nettbrukere som kjemper om kapasiteten funker ikke alltid like godt!

 

Per person.

 

AtW

Lenke til kommentar

Men er kyb noe vanskeligere matematisk enn andre linjer?

 

Ta marine teknikk f.eks, der er mattefagene tilnærmet identiske. Kyb anvender vel matte i marine fag og så har de en del mekanikk, mens kyb anvender matte i elktrofagene.

 

Dette er noe jeg bare antar da siden jeg ikke går på ntnu ENDA, men kan virke logisk på bakgrunn av studiets oppbyggning..

 

Nå har vel alle linjene identiske mattefag bortsett fra når man kommer til matte 4.

Jeg går kyb, og synes matte 1-4 var temmelig greit. De fagene der vi skulle anvende matematikken etterpå derimot, var endel verre.

Lenke til kommentar

La inn en søknad på hybler for en god stund siden. Vi diskuterte litt her det at man bare kan søke på 3 hybler og dermed kanskje burde prioritere litt etter antall ledige hybler osv. Men fikk høre i dag at man kan legge inn flere søknader??

 

Kan man virkelig legge inn flere søknader hos SiT? Hva er da vitsen med å begrense til kun 3 alternativer??

Lenke til kommentar

Fikk plass på Berg Studentby i kube :D Sniktittet på arkitekt tegningene og jeg må si uteområdet ser veldig bra ut! Så var det bare å få planlagt hvordan jeg skal få frakte opp alle mine møbler fra Stavanger til Trondheim, og så få presset alt som såvidt passet i en 50 kvadrats leilighet inn i en 12 kvadrats :D Får vel kaste mesteparten... Ser for meg min 50" tv kommer til å se overdreven stor ut der inne.

Lenke til kommentar

Fikk plass på Berg Studentby i kube :D Sniktittet på arkitekt tegningene og jeg må si uteområdet ser veldig bra ut! Så var det bare å få planlagt hvordan jeg skal få frakte opp alle mine møbler fra Stavanger til Trondheim, og så få presset alt som såvidt passet i en 50 kvadrats leilighet inn i en 12 kvadrats :D Får vel kaste mesteparten... Ser for meg min 50" tv kommer til å se overdreven stor ut der inne.

 

Kan godt få lov til å kaste tvn din til meg.

Lenke til kommentar

La inn en søknad på hybler for en god stund siden. Vi diskuterte litt her det at man bare kan søke på 3 hybler og dermed kanskje burde prioritere litt etter antall ledige hybler osv. Men fikk høre i dag at man kan legge inn flere søknader??

 

Kan man virkelig legge inn flere søknader hos SiT? Hva er da vitsen med å begrense til kun 3 alternativer??

 

Anyone? Ser at de som søkte Berg har fått hyblene alt. 2 kompiser har også fått på Berg tenkte kanskje å søke på Berg jeg og siden det ser ut som "alle" får der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...