Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leser du noe mellom slagene på testen, eller satser du på at du bare blir flinkere og flinkere, og får samme spørsmål på eksamen? ;)

Sistnevnte. ;) I tillegg til almenn nerdekunnskap. Hater derfor alle spørsmålene av formen "hva sier læreboka om <sett inn urelevant tema>", som åpenbart er laget kun for å teste om folk har lest boka, fremfor å se om folk kan det som er relevant til pensum.

Men får nok titte litt i boka etterhvert, for å være på den sikre siden.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

x2. Siste semesteret i år, eller neste år? Vært kjekt med litt ekstra poeng, og å fremskynde "ikke teknoilogisk emne" litt, om det går.

 

MEN noen som har mekanikk 1 her? Eller har hatt? Introduksjon til fasthetslære (spenning, tøyning og elastitet) finner jeg IKKE i Irgens Statikk (sier kanskje seg selv :woot: ) eller kompendiet. Litt småpanikk.

Må jeg på tapir for å handle?

 

Edit:

Bare jeg som leste litt dårlig, panikkanfall avlyst.

Endret av slux
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål her..

 

Jobbe et år etter videregående først og så søke på siv.ing-linje ved NTNU?

Eller gå rett fra vgs til NTNU?

 

Og hvordan overlever dere hverdagen med skole, jobb, trening og venner? Rekker dere i det hele tatt å sove?

Hvor mye jobber dere? Hva tjener dere i måneden? Får dere råd til noe egentlig?

 

Kjenner jeg er litt bekymret for hvordan studentlivet blir :ph34r:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk skal ta arbeidsfriår om ikke de er drittlei skle. Må føles ganske håpløst ut å sitte på en drittarbeidsplass dag ut og dag inn, tjene lite penge og bidra 0 til fremtiden sin istedenfor å leve et fett liv som student.

 

Anyways - hva i alle dager betyr dette symbolet?

post-75417-1260653601_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Si ifra hvis du går bygg :p

Var et rotehue av dimensjoner på stål og aluminiumeksamen. Strødde rundt seg med ark alle plasser, til og med bak stolen. Så da jeg mistet et par ark ned foran pulten min ble det kaos. Var rene ark jeg mistet, men likevel.

 

hva skal du si ifra for sånne smådetaljer for?

Fordi det er juks?

Lenke til kommentar
....å leve et fett liv som student.

Jeg må si meg fullstendig enig her, men etter å ha sett American Pie something something så føler jeg fremdeles at jeg går glipp av de aller gjeveste festene! :)

 

Hehe, får slå deg sammen med en gjeng å gjenskape det på beste måte da, er ikke mer morro enn du lager det sjæl ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...