Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg for min del skal forøvrig tenke på dere når jeg ligger i senga i 11 tiden i morgen og vurderer om jeg skal stå opp eller ikke. :)

Hehe, jeg også, men jeg tenker at jeg drøyer den en times tid lengre enn deg. Romkameraten har truet med å vekke meg før han drar, så jeg satser på at han er så trøtt at det går i glemmeboka i morra tidlig.

Lenke til kommentar

Hehe, samme her. Tok også oppgave én og skrev i grunn en ganske useriøs besvarelse. Skrev blant annet en halv side om hvorfor jeg mente Hume var en kvinne. Oh vell, jeg tror nok jeg består. Jeg svarte trossalt på oppgaven, bare at jeg brukte mange assosiasjoner og retorikk i steden for rene faktaopplysninger :p

Endret av Eiiid
Lenke til kommentar

Da var exphil unnagjort ja... Det blir avkrysningseksamen på teoridelen på IT dette semesteret også, sant? Hvordan fordeler folk øvinga på matlab, html/css og teori?

 

Edit: Tok 2007 eksamenen, gjetta vilt uten å ha sett i teorien i det hele tatt enda; 13 riktige. Hehe.

Endret av slux
Lenke til kommentar

Hmm ok, tror jeg kommer til å gjøre noe av det samme da oppgavene skal bli jævlig avanserte om en ikke kan gjøre det meste med heftet (css/html). Spørs om jeg skal vente til undervisningen i morgen før jeg begynner med IT (matlab) og heller vier dagen til mekanikk, evt litt it teori da... Bør klare å komme meg gjennom kompendiet ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...